کد خبر : 217762
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ - 03:56
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

جابه‌جایی ۲۲۰ خانوار از ساکنان پهنه پرخطر “منبع آب” تا پایان سال

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در مرحله نخست پروژه جابه‌جایی ساکنان پهنه پرخطر منطقه منبع آب اهواز، ۲۲۰ خانوار تا پایان سال جابه‌جا می‌شوند.

جابه‌جایی ۲۲۰ خانوار از ساکنان پهنه پرخطر “منبع آب” تا پایان سال

محمد جامع در خصوص پروژه جابه‌جایی ساکنان پهنه پرخطر منطقه منبع آب اهواز اظهار کرد: با شناسایی پهنه‌های در معرض خطر و اولویت‌بندی خانوارهای دارای شرایط جابه‌جایی، قرار بر این شد عملیات انتقال ساکنان این پهنه‌ها انجام و یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در منطقه سپیدار برای این ساکنان ساخته شود تا از این منطقه جابجا شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۲۰۰ واحد ساخته شده است، افزود: طبق توافق‌های انجام‌شده و با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند سازمان آب و برق، گاز و فاضلاب قرار شد تا ماه‌های آینده بخشی از این واحدها به ساکنان منبع آب تحویل داده شود.

جامع تصریح کرد: در مرحله نخست اجرای پروژه ۱۶۸۰ واحدی، با تکمیل زیرساخت‌ها تا پایان سال تعداد ۲۲۰ واحد آماده تحویل خواهند بود؛ به این ترتیب تا پایان سال ۲۲۰ خانوار جابه‌جا می‌شوند.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: پروژه جابه‌جایی ساکنان پهنه پرخطر منبع‌آب اهواز از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است و این پروژه در مدت ۴۲ ماه تکمیل می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان با این پروژه فرادستگاهی همکاری خوبی داشته باشند تا بتوانیم شاهد حل مشکل بخشی از شهروندان اهوازی باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است