کد خبر : 217683
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - 22:47
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: افرادی که از گروهک منفور «منافقین» پول دریافت کرده اند در خون بیش از ۱۶هزار ایرانی و عراقی شریک جرم هستند

مجتبی توانگر نماینده تهران نوشت: همه آنهایی که از طریق این گروهک منفور ارتزاق شده اند و پول دریافت کرده اند در خون بیش از ۱۶هزار ایرانی و عراقی شریک جرم هستند.

نماینده مجلس: افرادی که از گروهک منفور «منافقین» پول دریافت کرده اند در خون بیش از ۱۶هزار ایرانی و عراقی شریک جرم هستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ توانگر در رشته توئیتی نوشت: وقتی می‌گوییم، حقوق بشر از نگاه غرب یعنی فرمایشی: حجاب اجباری، اجبار بر استفاده ازپوشش یکسان، ازدواج اجباری سازمانی، طلاق اجباری، تجاوز، اجبار برطرد و جداکردن فرزندان از والدین، مهاجرت اجباری، اجبار بر عدم ازدواج، برهنگی اجباری، شکنجه و خودکشی جای سازمان مجاهدین خلق در محافل سیاسی نیست بلکه جای آنها در لیست سازمان‌های تروریستی و میز محاکمه است. ترور ۶مستشار آمریکایی، ترور ۱۲هزار زن و مرد ایرانی، سرکوب، قتل و نسل کشی ۴۰۰۰کردعراقی، مزدوری شوروی، مزدوری صدام، مزدوری آمریکا وموساد، اجبار اعضا بر زیست پادگانی و کلونی، عدم دسترسی اعضا به اطلاعات آزاد و اینترنت، سرکوب هویت، اجبار اعضا بر خودسوزی، ممنوعیت هرنوع ارتباط غیر سازمانی، ممنوعیت ارتباط با خانواده و… جای یک گروهک تروریستی و ضد حقوق بشری در پارلمان و محافل سیاسی نیست بلکه جای آنها پای میز محاکمه دادگاه جنایت علیه بشریت نداشتن حق انتخاب همسر، طلاق اجباری، اجبار به عمل جراحی هیسترکتومی(برداشتن رحم) به دستورگروهک، برگزاری جلسات خودانتقادی و تحقیرشخصیت افراد در مقابل اعضا و سران گروهک، دادن خبردروغ به اعضای گروهک مبنی بر زنده نبودن اعضای خانواده‌های‌شان، رفتار فرقه‌گونه با اعضای گروهک و ممنوعیت فکر کردن به همسر سابق و خانواده‌ی آنها و… از هر زاویه حقوق بشری که به این گروه بنگریم، منافقین یک لکه ننگ در تاریح حقوق بشر دنیا هستند.

– نقض حقوق بنیادین بشر: حق زندگی: تهدید به مرگ و اعدام در صورت جدا شدن از گروه – منع شکنجه: شکنجه اعضا در صورت انتقاد کردن – منع برده‌داری: برقرار بودن مناسبات فرقه‌ای در درون گروهک شامل خودانتقادی، خودسوزی، مغزشویی، عدم ارتباط بابیرون، ممنوعیت ازدواج، ممنوعیت سکس و فکرکردن به سکس، سرکوب احساسات وعواطف – حق برخورداری ازیک محاکمه منصفانه: تهدید و شکنجه در صورت اعتراض و انتقاد، صدور رای توسط سران گروهک بر اساس میل و خواسته خود، گرفتن اعتراف اجباری از اعضا

– آزادی بیان: اجبار بر پیروی کورکورانه ازتمامی دستورات سران گروه، عدم دسترسی به رادیو، تلویزیون، روزنامه، اینترنت و هرنوع اطلاعات آزاد – آزادی اندیشه، عقیده و دین: اجبار برشرکت در جلسات داخلی فرقه‌ای برای فرایندهای مغزشویی، اجبار برشرکت درهمه مراسمات مذهبی – گرایش‌های جنسی و

هویت جنسیتی: نداشتن حق ازدواج، ممنوعیت سکس، طلاق اجباری، اجبار بر ازدواج سازمانی بارهبران گروه، اجبار به عمل جراحی هیسترکتومی (برداشتن رحم) شرم براین حقوق بی‌بشر که محافل سیاسی یک کشور، جولانگاه تروریست‌ها و مدعیانی است که حتی حقوق بنیادین بشر را بصورت سیستماتیک نقض می‌کنند.

بریدن سر با تیغ موکت بری و کاشی، عملیات انتحاری، شکنجه از طریق کندن پوست سر، اتو کشیدن روی کمر و صورت، کشیدن دندان، قطع کردن انگشتان، بریدن سر مرد در مقابل دیدگان همسر و فرزندان، اعدام، آتش زدن اتوبوس به همراه مسافران، آتش زدن بیماران دربیمارستان و… اینها جنایات داعش نیست، این اقدامات شنیع، تنها بخشی از جنایات منافقین در ۴۰ سال قبل است. حمایت از منافقین یعنی حمایت از تروریسم. اگر مرحومه امینی و بسیاری دیگر از دختران ایرانی از اعضای شما بودند: آیا اجازه ازدواج با غیر از مسعود رجوی داشتند؟ می‌توانستند ازدواج کنند و بچه دار شوند؟ اجازه می‌دادید هر پوششی با هررنگی داشته باشند؟ هر وقت دوست داشته باشند می‌توانستند از شما جدا شوند؟ می‌توانستند به شما اعتراض یا انتقاد کنند؟ این یک واقعیت تلخ برای بسیاری از زنان در بند گروهک تروریستی رجوی است. دروغ گویی، دو رویی و موج‌سواری در ذات منافقین نهفته است. – بند ۴ ماده ۲ منشور سازمان ملل: کلیه اعضا درروابط بین‌المللی خود علیه استقلال سیاسی هرکشوری یا ازهر روشی که بامقاصد ملل متحد مباینت داشته باشد خودداری کند. باتوجه به سابقه جنایات منافقین، حمایت مالی، اسکان وارائه اطلاعات به آنها، مغایر بااسناد بین‌المللی مبارزه باتروریسم است. ایران حق دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ملی خود در برابر تروریسم دولتی و دولت‌های تروریست را مشروع می‌داند. مریم رجوی اعضای مجاهدین خلق را از هرگونه تماس با اعضای خانواده، داشتن روابط عاشقانه و حتی داشتن افکارجنسی منع نموده است. اما برای نمایندگان مردم درمجلس ایتالیا سخنرانی حقوق بشری می‌کند.

گروهک تروریستی منافقین، سال‌هاست که از روش‌های تامین مالی تروریسم(پول‌شویی، قاچاق، خیریه‌های پوششی و …) تامین مالی می‌کنند.

این پول پاشی‌ها نمی‌تواند ذره‌ای از سابقه ننگین و ذات تروریستی منافقین را تطهیر کند و همه آنهایی که از طریق این گروهک منفور ارتزاق شده اند و پول دریافت کرده اند در خون بیش از ۱۶هزار ایرانی و عراقی شریک جرم هستند.

   

اخبار مرتبط:
صادق زیباکلام: جمهوری اسلامی از نظر نظامی شانسی در برابر اسرائیل ندارد / در عملیات وعده صادق، چقدر خسارت به اسرائیل وارد شده؟
صادق زیباکلام: جمهوری اسلامی از نظر نظامی شانسی در برابر اسرائیل ندارد / در عملیات وعده صادق، چقدر خسارت به اسرائیل وارد شده؟

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: این موازنه یک بعد دیگر هم دارد و آن این است که در نتیجه عملیات شنبه شب ایران، چقدر خسارت به اسرائیل وارد شده؟ سوال مهمتر این است که در نتیجه زدن اسرائیل چقدر خسارت وارد شد؟ من فکر نمی‌کنم ایران خودش را موظف بداند که به هر اقدامی از جانب اسرائیل پاسخ بدهد.

آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری: بازگشت گشت ارشاد موفقیت‌آمیز بود
آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری: بازگشت گشت ارشاد موفقیت‌آمیز بود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پای کاربران اجرای طرح نور پلیس است و الحمدالله این طرح با موفقیت حرکت می‌کند. امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

حاجی دلیگانی: از برخورد با زنان بی‌حجاب، حمایت می‌کنم
حاجی دلیگانی: از برخورد با زنان بی‌حجاب، حمایت می‌کنم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی مدعی شد: از دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است