کد خبر : 216090
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - 20:58
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

با ۴میلیارد تومان کجای تهران می‌شود خانه خرید؟

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۴ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

با ۴میلیارد تومان کجای تهران می‌شود خانه خرید؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ با توجه به افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر و تبدیل شدن ملک به یک ابزار برای سرمایه‌گذاری، افراد زیادی با سرمایه‌های مختلف قصد خرید خانه در تهران را دارند. در این گزارش ما خانه‌های ۴ میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم و قصد داریم شما را در خرید و سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.

به نوشته اقتصاد نیوز، اگر با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های شمال‌شرقی تهران دارید، میتوانید واحدی ۱۷ ساله در محله تهرانپارس‌غربی را با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب خریداری کنید.

واحد دیگری در محله باغ‌فیض با متراژ ۶۹ متر و سنی حدود ۱۶ سال درحالی که این واحد ۲ اتاق خواب دارد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر واحدی بزرگ‌تر در همین محله میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۸۵ متری که۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد را با قیمت ۴ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۸۰ متری در محله نارمک با سنی معادل ۱۰ سال و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد دیگری در این محله با سن ۱۵ سال و متراژ ۸۲ متر درحالی که ۲ اتاق خوابه است نیز قیمتی معادل ۴ میلیارد تومان دارد.

اگر واحدی نوساز میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۹۵ متری با ۲ اتاق خواب را در منیریه با قیمت ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد دیگری در محله پونک با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که ۱۴ سال از ساخت آن می‌گذرد ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

همچنین برای خرید واحد دیگری در همین محله با متراژ ۷۱ متر و سنی حدود ۱۶ سال درحالی که ۲ اتاق خواب داشته باشد به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

اخبار مرتبط:
زمان واریز مرحله جدید سود سهام عدالت مشخص شد
زمان واریز مرحله جدید سود سهام عدالت مشخص شد

سود مرحله‌ی دوم که در پایان سال گذشته به سهامداران عدالت پرداخت شد، به سه علت کمتر از واریزی مرحله‌ی اول در آذرماه بود. این سه عامل شامل فروش سهام در سال گذشته توسط کارگزاری‌ها به درخواست متقاضی، تفاوت سبد سهام افراد و عدم واریز توسط هشت شرکت بود.

شریعتی، عضو اتاق بازرگانی: در دنیا فقط جیبوتی پنجشنبه‌ها تَعطیل است
شریعتی، عضو اتاق بازرگانی: در دنیا فقط جیبوتی پنجشنبه‌ها تَعطیل است

عضو اتاق بازرگانی از مخالفت این نهاد کارفرمایی با تعطیلی روزهای پنج‌شنبه به جای شنبه می‌گوید و معتقد است تعطیلی پنج‌شنبه‌ها فاصله ایران و جهان را بیشتر می‌کند.

ادعای عجیب وزیر صمت / علی‌آبادی: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم / ما به واردات خودرو افتخار نمی‌کنیم
ادعای عجیب وزیر صمت / علی‌آبادی: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم / ما به واردات خودرو افتخار نمی‌کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

ارسال دیدگاه

یک پاسخ به “با ۴میلیارد تومان کجای تهران می‌شود خانه خرید؟”

  1. خلعتبری گفت:

    صدها بار گفته و نوشته ام جلوی تولید م اد مخدر در آپارتمانهای مسکونی غرب تهران را بگیرید. ما از دست قاچاقچیان مواد مخدر شب و روز در زندانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است