کد خبر : 214995
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - 00:52
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

دانشجویان قلب علمی کشور هستند / رسانه‌ها به موفقیت‌های علمی دانشگاهیان بپردازند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به دستاوردهای علمی دانشجویان گفت: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها باید به موفقیت‌های علمی دانشگاهیان و دانشجویان بپردازند.

دانشجویان قلب علمی کشور هستند / رسانه‌ها به موفقیت‌های علمی دانشگاهیان بپردازند

عبدالرضا سیفی در نشست شورای اطلاع‌رسانی، با بیان اینکه دانشجویان قلب علمی کشور هستند، بر ضرورت فضاسازی صحیح آیین ١۶ آذر (روز دانشجو) تاکید و اظهار کرد: جمع دانشجویان و دانشگاهیان همواره پرچمدار معنویت بوده‌اند؛ بنابراین فضاسازی صحیحی برای این آیین صورت گیرد.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی دانشجویان تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها باید به موفقیت‌های علمی دانشگاهیان و دانشجویان بپردازند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به نقش رسانه ملی و صدا و سیما در انتشار اخبار صحیح اشاره کرد و افزود: امروز دشمن سعی دارد تا با انتشار اخبار کذب فضای کشور و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد؛ بنابراین اخبار صحیح باید از رسانه‌های ملی و خبرگزاری‌ها به اطلاع مردم برسد.

سیفی ادامه داد: اردوهای بازدید از دستاوردهای صنعتی و دانشگاهی کشور باید برای دانشجویان تدارک دیده شود.

وی گفت: مسئله اطلاع‌رسانی و پاسخگویی مدیران به رسانه‌ها از اهمیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار است و فضاهای دانشگاه‌ها باید به سمت و سوی گفتمان‌سازی برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است