کد خبر : 214840
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - 12:25
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

حتما با شبکه «ایران اینترنشنال» و حامیان آن برخورد حقوقی و قانونی خواهد‌شد

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: مجموعه ظرفیت های ایران برای برخوردهای حقوقی و قانونی با شبکه و ایران اینترنشنال و کشور میزبان آن و هم با حامی و حامیان مالی آن حتما انجام خواهد شد.

حتما با شبکه «ایران اینترنشنال» و حامیان آن برخورد حقوقی و قانونی خواهد‌شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه درباره مناسبات ایران و عربستان و اقدامات شبکه ایران اینترنشنال گفت: بهبود مناسبات ایران و عربستان را هم در راستای منافع دوجانبه و هم منافع منطقه می دانیم. موضع ایران در این ارتباط کاملا روشن است. گفتگو و مذاکره سیاسی برای حل و فصل اختلافات می تواند زمینه ساز از سرگیری روابط دو کشور در چارچوب منافع مشترک و منطقه ای شود. در همین چارچوب عمل کردیم و پنج دور مذاکره کردیم. باید ببینیم در طرف مقابل گام عملی چه خواهد بود. دولت عراق تلاش های سازنده ای انجام داده است و اعلام کردند برای تکمیل این روند در چارچوب تلاش های خود آمادگی دارند و ایران از این نقش و روند استقبال می کند

به نوشته ایسنا؛ وی افزود: موضع ایران در قبال آن رسانه کاملا روشن است نقش این رسانه به عنوان رسانه تروریستی در دامن زدن به بی ثباتی و اغتشاشات داخلی کامل روشن است و اقدام ایران کاملا حقوقی و قانونی است و اقداماتی صورت گرفته و جزییات آن در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد و مجموعه ظرفیت های ایران برای برخوردهای حقوقی و قانونی با این شبکه و کشور میزبان آن و هم با حامی و حامیان مالی آن حتما انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است