کد خبر : 214307
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - 18:21
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

مشاهده پلنگ در پارک سرخه‌حصار

از ابتدای هفته گذشته مطالب و تصاویری در فضای مجازی مبنی بر مشاهده یک فرد پلنگ در محدوده پارک و پادگان سرخه‌حصار در شرق تهران منتشر شد. پیگیری‌ها حاکی از این است که پلنگ مذکور از ابتدای هفته گذشته مشاهده شده و تیم‌هایی از اداره کل محیط زیست تهران به دنبال زنده‌گیری و ردزنی پلنگ بوده‌اند. در جریان این پایش‌ها چند روزی است که اثری از پلنگ مشاهده نشده و احتمال می‌رود که این پلنگ خطر را احساس کرده به طبیعت بازگشته باشد.

مشاهده پلنگ در پارک سرخه‌حصار

به گزارش سایت خبری مدارا؛ پلنگی که اوایل هفته گذشته در محدوده پادگان سرخه‌حصار دیده شده بود چند روزی است که مشاهده نشده و احتمالاً به طبیعت بازگشته است.

از ابتدای هفته گذشته مطالب و تصاویری در فضای مجازی مبنی بر مشاهده یک فرد پلنگ در محدوده پارک و پادگان سرخه‌حصار در شرق تهران منتشر شد.

به نوشته تسنیم؛ پیگیری‌ها حاکی از این است که پلنگ مذکور از ابتدای هفته گذشته مشاهده شده و تیم‌هایی از اداره کل محیط زیست تهران به دنبال زنده‌گیری و ردزنی پلنگ بوده‌اند. در جریان این پایش‌ها چند روزی است که اثری از پلنگ مشاهده نشده و احتمال می‌رود که این پلنگ خطر را احساس کرده به طبیعت بازگشته باشد. با این وجود تلاش‌های اداره کل محیط زیست تهران برای پیدا کردن آن ادامه دارد.

جمعیت پلنگ از گذشته در ارتفاعات خجیر و سرخه‌خصار وجود داشته اما در سال‌های اخیر تعداد آن به شدت کم شده است. احتمال می رود که این پلنگ نیز از ارتفاعات اطراف تهران به محدوده سرخه‌حصار آمده باشد.

اخبار مرتبط:
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرانه سلامت در شهر تهران با توجه به جمعیت شهر تهران در مقایسه با بسیاری از استانها در وضعیت مطلوب قرار ندارد.

عضو شورای شهر تهران: ساخت مسجد در پارک قیطریه با لجبازی علیه مردم درست نیست
عضو شورای شهر تهران: ساخت مسجد در پارک قیطریه با لجبازی علیه مردم درست نیست

تشکری‌هاشمی گفت: «هرچند اگر قرار باشد موافقین مسجد هم چنین کارزارهایی راه‌اندازی کنند، حتما تعدادشان بیش از مخالفتان خواهد شد. اما موضوع این است که وقتی با لجبازی و یک مدل رفتار تهاجمی با مردم رفتار کنیم این تبعات قابل پیش‌بینی است.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: بی‌حجاب‌ها باید از برخی حقوق اجتماعی محروم شَوند
خبرگزاری نزدیک به سپاه: بی‌حجاب‌ها باید از برخی حقوق اجتماعی محروم شَوند

خبرگزاری فارس نوشت: درباره طرح اخیر پلیس در خصوص حجاب نوشت: تذکر رهبری در جهت ترمیم نه تعطیل طرح است پس نباید تذکر رهبری را به معنای مخالفت با کلیت طرح تفسیر کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است