کد خبر : 214215
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - 10:28
دسته‌بندی : ورزشی، اخبار ویژه
چاپ

سامورایی‌ها تاریخ را نوشتند؛ ژاپن صدرنشین گروه آلمان و اسپانیا! /آلمان ۴ گل به کاستاریکا زد و حذف شد

تیم ملی فوتبال آلمان با وجود برتری مقابل کاستاریکا، وداع تلخ و زودهنگامی با جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت.

سامورایی‌ها تاریخ را نوشتند؛ ژاپن صدرنشین گروه آلمان و اسپانیا! /آلمان ۴ گل به کاستاریکا زد و حذف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های آلمان و کاستاریکا پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت دوحه به مصاف هم رفتند که این جدال حساس با برتری ۴ بر ۲ شاگردان هانسی فلیک خاتمه یافت اما آنها نتوانستند جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را بدست آورند تا وداع زود هنگامی را با جام داشته باشند.

به نوشته ایرنا، قضاوت این دیدار به عهده ایتفانی فراپارت داور فرانسوی بود تا برای نخستین بار یک داور زن بازی جام جهانی را قضاوت کرده باشد.

از جهت دیگر نیمی از حواس دو تیم به ورزشگاه خلیفه بود جایی که تیم‌های اسپانیا و ژاپن به مصاف هم رفتند که نتیجه آن مسابقه تاثیر مستقیم در صعود آلمان به مرحله حذفی جام جهانی داشت.

آلمان که در بازی نخست مقابل ژاپن شکست خورده بود، برای صعود چاره‌ای جز برد مقابل کاستاریکا نداشت اما کیلور ناواس و یارانش هم با توجه به برد مقابل ژاپن شانس برای صعود خود می‌دیدند.

مانشافت با ترکیب مانوئل نویر، نیکولاس زوله، آنتونیو رودیگر، جاشوا کیمیش، دیوید رائوم( ۶۶- ماریو گوتزه)، لئون گورتزکا(۴۶- لوکاس کلوسترمن)، ایلکای گوندوگان (۵۵- نیکلاس فولکروگ)، سرژ گنابری، توماس مولر ( ۶۶- کای هاورتز)، لروی سانه و جمال موسیالا پای به زمین گذاشت.

کیلور ناواس، اسکار دوآرته، واستون کندال، پابلو وارگاس، کیشر فولر، بریان اوویدو، کلسو بورگس، یستین تیه‌دا، برندون آگویلرا، ژوئل کمپل و یوهان ونگاس هم یازده بازیکن کاستاریکا را برای این مسابقه تشکیل می‌دادند.

با این حال شاگردان هانسی فلیک خیلی زود و در دقیقه ۱۰ به گل رسیدند. در این‌دقیقه ارسال دقیقه رائوم روی سر گنابری نشست تا مانفشات پیش بیافتد. اما در نیمه دوم کاستاریکا به بازی بازگشت و دو بار در دقایق ۵۸ و ۷۰ توسط تیه‌دا و وارگاس به گل رسید.

شاگردان هانسی فلیک که از نتیجه بازی حساس هم زمان هم با خبر شده بودند سر تا پا حمله شده بودند .هاورتز که به عنوان بازیکن جایکزین وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۳ با ضربه چیپ بازی را به تساوی کشاند.همین بازیکن در دقیقه ۸۵ هم روی پاس زیبای گنابری روی تیر دوگل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و دقیقه ۹۲ فولکروگ هم گل چهارم مانفشات را به ثمر رساند. در نهایت مانفشات با این برد چهار امتیازی شد اما علی رقم برد به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اسپانیا تیم سوم شد تا وداع زودهنگامی با جام داشته باشد.

در این گروه ژاپن با ۶ امتیاز صدرنشین شد و اسپانیا با چهار امتیاز تیم دوم شد تا آنها به مرحله بعد برسند. آلمان با ۴ امتیاز و کاستاریکا هم با ۳ امتیاز از گردونه مسابقات کنار رفتند.

اخبار مرتبط:
خبرگزاری نزدیک به سپاه: گلر استقلال مقابل تراکتور نباید بازی کند / حسینی رای کمیته انضباطی را مسخره کرد
خبرگزاری نزدیک به سپاه: گلر استقلال مقابل تراکتور نباید بازی کند / حسینی رای کمیته انضباطی را مسخره کرد

خبرگزاری فارس نوشت: سیدحسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و دیدار با تراکتور تبریز محروم می‌شود، زیرا علیه رای کمیته انضباطی موضع گیری کرده و آن را به سخره گرفته است.

سیدحسین حسینی : ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فَدای سر آن هوادار خانم I ببینید
سیدحسین حسینی : ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فَدای سر آن هوادار خانم I ببینید

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی  I ببینید
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی I ببینید

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال پورتو با درخشش طارمی ویتوریا گیمارش را شکست داد و فینالیست شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است