کد خبر : 214204
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - 01:11
دسته‌بندی : بین الملل
چاپ

برخی مردم در پایتخت ولز به دلیل افزایش هزینه‌ها غذای حیوانات خانگی را می‌خورند

خبرگزاری فارس نوشت: بی.‌بی.سی، رسانه وابسته به دستگاه سلطنتی انگلیس گزارش داده مردم در بخش‌هایی از شهر کاردیف، پایتخت ولز مجبور شده‌اند برای مدیریت هزینه‌ها به خوردن غذای حیوانات خانگی رو بیاورند.

برخی مردم در پایتخت ولز به دلیل افزایش هزینه‌ها غذای حیوانات خانگی را می‌خورند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ «بی.‌بی.سی، رسانه وابسته به دستگاه سلطنتی انگلیس گزارش داده مردم در بخش‌هایی از شهر کاردیف، پایتخت ولز مجبور شده‌اند برای مدیریت هزینه‌ها به خوردن غذای حیوانات خانگی رو بیاورند.

به نوشته فارس به نقل از بی‌.بی.سی نوشته تحلیل این رسانه از آمارها حاکی است که از میان محروم‌ترین محله‌های ولز، ۶ محله در شهر کاردیف قرار دارند.

«مارک سید» که در حال مدیریت یک برنامه خیریه برای توزیع غذا است می‌گوید: «من هنوز از این واقعیت که مردمی داریم که غذای حیوانات خانگی می‌خورند در شوک هستم.»

وی اضافه کرد: «آدم‌هایی هستند که سعی می‌کنند غذایشان را روی رادیاتور یا شمع گرم کنند. اینها داستان‌های شوک‌آوری هستند که حقیقت دارند.»»

اخبار مرتبط:
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

حوثی‌ها برای عربستان خط و نشان کشیدند
حوثی‌ها برای عربستان خط و نشان کشیدند

«محمد علی الحوثی» از اعضای شورای عالی سیاسی یمن به عربستان سعودی درباره هرگونه همکاری با آمریکا در حمله به خاک یمن هشدار داد. وی گفت: «پیامی برای عربستان سعودی ارسال کرده‌ایم با این مضمون که اگر به هواپیماهای آمریکایی اجازه بدهد از خاکش یا حریم هوایی‌اش برای تجاوز به یمن استفاده کنند، آن‌ها نیز هدف ما خواهند بود.»

زلنسکی پاسخ اتهام پوتین را داد
زلنسکی پاسخ اتهام پوتین را داد

ولودیمیر رئیس جمهوری اوکراین به اظهارات همتای روس خود درباره حمله تروریستی در مسکو واکنش نشان داد.رئیس جمهوری اوکراین گفت که پوتین «بجای توجه و پرداختن به شهروندان روسیه یک روز ساکت ماند و به این فکر کرد که چگونه اوکراین را [به این ماجرا] بکشاند. همه چیز کاملا قابل پیش‌بینی بود.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است