کد خبر : 213944
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - 09:20
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

سجادی: باید برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم/ از کی‌روش ممنونیم

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید باید به فکر تقویت فوتبالمان باشیم و برای جام ملت‌های آسیا برنامه‌ریزی کنیم.

سجادی: باید برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم/ از کی‌روش ممنونیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حمید سجادی در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران اظهار کرد: امیدوارم در چند ماه آینده به نحو احسن، منسجم و متحد برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم. امیدوارم این تیم به صورت شایسته دور هم جمع شوند و تمریناتشان را آغاز کنند و ما هم بتوانیم فدراسیون را حمایت و کمک کنیم.

او درباره نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: به هر حال جام جهانی بود اما همه دوست داشتیم از این مرحله صعود کنیم. تیم تلاش کرد اما کادر فنی و مردم باید از نظر فنی قضاوت کنند. من هر سه بازی را حضور داشتم و سعی کردم روز بازی خودم را به دوحه برسانم. به هر حال شرایط جام جهانی خاص بود و خیلی از تیم‌ها از جمله تیم میزبان نتوانستند صعود کنند. مهم کیفیت عملکرد بازیکنان بود که در مقابل ولز مردم را خوشحال کردند و خود را به خوبی نشان دادند. بازی دیشب مقابل آمریکا را هم دیدید. بازیکنان مقابل آمریکا تمام تلاش‌شان را انجام دادند اما قسمت این بود.

به نوشته ایسنا؛ وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: با همه این‌ها بچه‌های ما بهترین‌ هستند و امیدوارم قدردانشان باشیم. فوتبال خیلی پیشرفت کرده و ما باید به فکر تقویت فوتبال باشیم. ما هم باید مدیریت کنیم و فوتبال روز و استاندارد را باید مهیا کنیم. زمین، کمپ و اقامت خوب باید داشته باشیم و باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. شرایطی که در چند ماه گذشته داشتیم خاص بود و مطلوب نبود. در بعضی از مقاطع زمانی نیاز به تصمیم گیری سریع داشتیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم منسجم‌تر برنامه ریزی کنیم و با آمادگی کامل در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کنیم.

او درباره ادامه کار کارلوس کی‌روش گفت: مسائل فنی در فدراسیون پیگیری می‌شود. ما به خاطر مواضع و نگرش کی‌روش از او ممنونیم. در دوره قبل جام جهانی ۲۵ روز تیم در اختیار کی‌روش بود اما در این دوره فقط ۵ روز بود. در هر صورت کارنامه و زحمات او مشخص است. ما هم قدردان او هستیم. ما از فدراسیون و نظر فدراسیون حمایت می‌کنیم و اگر نظر ما را بخواهند از کی‌روش هم حمایت می‌کنیم. او ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و بازیکنان هم او را دوست دارند. البته این‌گونه تصمیمات فنی است و منتظر نظر فدراسیون در این خصوص هستیم.

اخبار مرتبط:
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی  I ببینید
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی I ببینید

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال پورتو با درخشش طارمی ویتوریا گیمارش را شکست داد و فینالیست شد.

مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به  ۴ بازیکن پرسپولیسی
مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به ۴ بازیکن پرسپولیسی

لیگ برتر در اوج حساسیت است ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد
پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد

سازمان خصوصی‌سازی از حذف پسوند «ایران» در نام رسمی باشگاه استقلال خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است