کد خبر : 212827
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - 18:35
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

سردار ذوالقدر: می‌خواستند در ایران انقلاب رنگی به راه بیاندازند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینک از سر استیصال و درماندگی دست به دامان اراذل و اوباش، رجاله‌ها و مزدوران بی‌هویت و بی‌مقدار شده و ته مانده گروهک‌های مفلوک و شکست خورده ضد انقلاب را از اینجا و آنجا جمع کرده است و با تنفس مصنوعی دادن به میدان فرستاده است.

سردار ذوالقدر: می‌خواستند در ایران انقلاب رنگی به راه بیاندازند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدباقر ذوالقدر در یادواره شهدای شهر گیان در استان همدان با بیان اینکه استکبار غرب و نظام سلطه به سرکردگی آمریکا که در طول سال‌های پس از انقلاب همواره از ملت ایران سیلی خورده است، گفت: اینک از سر استیصال و درماندگی دست به دامان اراذل و اوباش، رجاله‌ها و مزدوران بی‌هویت و بی‌مقدار شده و ته مانده گروهک‌های مفلوک و شکست خورده ضد انقلاب را از اینجا و آنجا جمع کرده است و با تنفس مصنوعی دادن به میدان فرستاده است.

به نوشته ایرنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمن خیال می‌کرد با تداوم تحریم‌های اقتصادی و تنگناهای معیشتی و دشواری‌های اقتصادی که بر کشور تحمیل کرده است و با هجوم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای ناجوانمردانه‌ای که طی سال‌ها برای تضعیف اعتقادات و اثرگذاری بر ادراکات مردم ایران تدارک دیده بود و بروز برخی اعتراضات و نارضایتی‌های مردم از عملکرد مسئولان و دستگاه‌ها، شرایط برای یک انقلاب در ایران فراهم شده و می‌خواست با الگوگیری از تجربه سابقش در انقلاب‌های رنگی در بعضی کشورها، در ایران هم انقلاب رنگی به راه بیاندازند که این بار نیز با نه بزرگ ملت ایران مواجه شد و مردم آگاهانه و هوشیارانه از همان ابتدا صف خود را از آشوب طلبان و اغتشاشگران جدا کردند و در ۱۳ آبان، با تظاهرات چند میلیونی خود، هدف شوم و شیطانی دشمن را ناکام گذاشتند.

او افزود: شرارت‌ها و بی‌نظمی‌هایی که در برخی نقاط دیده می‌شود، حرکت‌های کور و تلاش‌های مذبوحانه‌ای است که به زودی با تدبیر نیروهای انتظامی و امنیتی و درایت و قاطعیت قوه قضائیه پایان می‌یابد و جز شکست و ناکامی نصیب دشمن نخواهد شد.
اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است