کد خبر : 212261
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - 21:44
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

همه مدارس سنگی کشور تا ۱۴۰۲ برچیده می‌شوند

سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس از برچیده شدن مدارس سنگی در کشور تا سال ۱۴۰۲ خبر داد.

همه مدارس سنگی کشور تا ۱۴۰۲ برچیده می‌شوند

حمیدرضا خان‌محمدی در حاشیه افتتاح هنرستان دخترانه مارون ۳ در بندر ماهشهر اظهار کرد: امروز در مراسم مجمع خیرین ماهشهر حضور پیدا کردیم؛ یکی از اصول دولت مردمی به کارگیری ظرفیت مردم برای مشارکت در انجام کارها و پروژه‌ها است. در سال گذشته خیرین با صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان در کنار ما در مدرسه‌سازی مشارکت داشتند که نشان‌دهنده هم‌نوایی و هم‌کلامی برای مدرسه‌سازی است.

وی افزود: مدرسه‌سازی مهم‌ترین رکن در یک منطقه است؛ اگر همه به مدرسه‌سازی، مدرسه‌یاری و مدرسه‌داری کمک کنند نسل آینده آن گونه که باید، تربیت خواهد شد و ارزش افزوده خواهد داشت.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: نیروهایی که در این بندر مشغول به کار هستند همه از این مدارس فارغ‌التحصیل شده‌اند و پرورش پیدا کرده‌اند.

خان‌محمدی ادامه داد: مدرسه‌ای که امروز افتتاح شد، کار و دانش است و با این رویکرد که بندر ماهشهر صنعتی است و همه باید از دوران دبیرستان کمک کنند و همیار صنعت باشند، احداث شد.

وی در پایان با اشاره به جمع‌آوری کلاس‌های درس سنگی یادآور شد: تا پایان سال ۱۴۰۲ همه مدارس سنگی کشور را جمع خواهیم کرد. این مدارس که عمدتا در زاگرس قرار دارند و سنگی خشکه‌چین هستند، همه بهسازی خواهند شد و تا پایان ۱۴۰۲ مدرسه سنگی نخواهیم داشت.

با حضور سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، هنرستان ۹ کلاسه کار و دانش دخترانه شهرک طالقانی ماهشهر با زیربنای ۱۶۲۴ مترمربع به صورت مشارکتی و با اعتبار ۱۵۲ میلیارد ریال افتتاح شد. خیر این مدرسه شرکت پتروشیمی مارون است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است