کد خبر : 212261
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - 21:44
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

همه مدارس سنگی کشور تا ۱۴۰۲ برچیده می‌شوند

سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس از برچیده شدن مدارس سنگی در کشور تا سال ۱۴۰۲ خبر داد.

همه مدارس سنگی کشور تا ۱۴۰۲ برچیده می‌شوند

حمیدرضا خان‌محمدی در حاشیه افتتاح هنرستان دخترانه مارون ۳ در بندر ماهشهر اظهار کرد: امروز در مراسم مجمع خیرین ماهشهر حضور پیدا کردیم؛ یکی از اصول دولت مردمی به کارگیری ظرفیت مردم برای مشارکت در انجام کارها و پروژه‌ها است. در سال گذشته خیرین با صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان در کنار ما در مدرسه‌سازی مشارکت داشتند که نشان‌دهنده هم‌نوایی و هم‌کلامی برای مدرسه‌سازی است.

وی افزود: مدرسه‌سازی مهم‌ترین رکن در یک منطقه است؛ اگر همه به مدرسه‌سازی، مدرسه‌یاری و مدرسه‌داری کمک کنند نسل آینده آن گونه که باید، تربیت خواهد شد و ارزش افزوده خواهد داشت.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: نیروهایی که در این بندر مشغول به کار هستند همه از این مدارس فارغ‌التحصیل شده‌اند و پرورش پیدا کرده‌اند.

خان‌محمدی ادامه داد: مدرسه‌ای که امروز افتتاح شد، کار و دانش است و با این رویکرد که بندر ماهشهر صنعتی است و همه باید از دوران دبیرستان کمک کنند و همیار صنعت باشند، احداث شد.

وی در پایان با اشاره به جمع‌آوری کلاس‌های درس سنگی یادآور شد: تا پایان سال ۱۴۰۲ همه مدارس سنگی کشور را جمع خواهیم کرد. این مدارس که عمدتا در زاگرس قرار دارند و سنگی خشکه‌چین هستند، همه بهسازی خواهند شد و تا پایان ۱۴۰۲ مدرسه سنگی نخواهیم داشت.

با حضور سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، هنرستان ۹ کلاسه کار و دانش دخترانه شهرک طالقانی ماهشهر با زیربنای ۱۶۲۴ مترمربع به صورت مشارکتی و با اعتبار ۱۵۲ میلیارد ریال افتتاح شد. خیر این مدرسه شرکت پتروشیمی مارون است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
علی دایی پیگر حال ترانه علیدوستی شد
علی دایی پیگر حال ترانه علیدوستی شد

علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: در حوادث سال ۱۴۰۱، یکی از بازیگران زن کشور من را تحریک می‌کرد / تصاویر
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: در حوادث سال ۱۴۰۱، یکی از بازیگران زن کشور من را تحریک می‌کرد / تصاویر

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من فقط تبلیغش می‌کردم. در آن زمان برای بنده اعلان پلیس اینترپل صادر شده بود و دستگیرم کردند. پس از دستگیری در ترکیه با کمک گردانندگان اصلی سایت شرط‌بندی و قمار آزاد شدم و برایم ویلایی خریداری کردند.

وکیل ماشاالله کرمی: در جلسه امروز دادگاه قاضی به حرف‌هایمان گوش داد
وکیل ماشاالله کرمی: در جلسه امروز دادگاه قاضی به حرف‌هایمان گوش داد

جلسه رسیدگی به پرونده ماشالله کرمی، پدر محمد مهدی کرمی از اعدام شدگان اعتراضات ۱۴۰۱، در شعبه دوم دادگاه انقلاب کرج، امروز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است