کد خبر : 212181
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - 22:17
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

اعتراض شدید یک مرجع تقلید به گرانی ها

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت ثبات و کنترل بازار گفت: با همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد آن‌ها می‌توان مشکلات جاری کشور را حل کرد.

اعتراض شدید یک مرجع تقلید به گرانی ها

به گزارش سایت خبری مدارا؛وی روز پنجشنبه در دیدار سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان، افزود: گرانی و تورم مردم را اذیت می‌کند و لازم است به این مسائل به‌صورت ویژه رسیدگی شود.

به نوشته جماران، آیت الله نوری همدانی گفت: مردم از اینکه قیمت برخی از محصولات و کالاها طی سال های اخیر افزایش چندین برابری پیدا کرده گلایه دارند.

این مرجع تقلید با تاکید دوباره بر اهمیت کنترل تورم و افزایش آسایش عمومی، یادآور شد: در دنیای امروز مردم ما با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو هستند که گرانی ازجمله آن‌هاست.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه ملی در خنثی‌سازی توطئه‌های شبکه‌های معاند و تاکید بر ضرورت اصلاح برخی رویه‌ها در صداوسیما، بیان داشت: مسلم است که رسانه‌های معاند دست از دشمنی با ملت ما برنمی‌دارند و رسانه‌ها باید در برابر آن‌ها هوشیار باشند.پآیت الله نوری همدانی همچنین گفت: برخی از سران کشورهای همجوار رویه‌ای در سیاست خارجی خود دنبال می‌کنند که برخلاف منافع ملی ما است و لازم است با این کشورها صحبت شود تا جلوی لطمه‌های آن‌ها به ایران گرفته شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در سفر روز پنجشنبه خود به استان قم با شماری از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است