کد خبر : 212141
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - 22:58
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

آغاز پروژه محوطه‌سازی فرودگاه اهواز ظرف چند روز آینده

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از آغاز پروژه محوطه‌سازی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز ظرف چند روز آینده خبر داد.

آغاز پروژه محوطه‌سازی فرودگاه اهواز ظرف چند روز آینده

سید مهدی رزاز با اشاره به پروژه محوطه سازی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر در مرحله برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار است و عملیات اجرایی آن ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای محوطه سازی این فرودگاه، ۴۰ میلیارد تومان است و امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد فضای بسیار مطلوبی در محوطه فرودگاه بین المللی اهواز باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در خصوص مدت زمان اجرای این طرح تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مدت زمان اجرای این پروژه ۶ ماه خواهد بود و با اجرای آن بخش قابل توجهی از محوطه ساماندهی خواهد شد.

رزاز عنوان کرد: در طول زمان اجرای این پروژه، بخشی از تردد و دسترسی شهروندان به محل ترمینال فرودگاه دچار اخلال می‌شود و از این رو پیشاپیش از مسافران پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه اهواز عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا این پروژه را با سرعت اجرایی کنیم و با بهبود محوطه فرودگاه و فضای اطراف آن شرایط را برای مسافران پروازهای ورودی و خروجی بهبود ببخشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است