کد خبر : 212047
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - 15:16
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

زاکانی، شهردار تهران: مسئولیت مستقیم کاهش آلودگی هوای تهران با ما نیست

شهردار تهران گفت: مسئولیت مستقیم آلودگی هوای تهران با ما نیست.

زاکانی، شهردار تهران: مسئولیت مستقیم کاهش آلودگی هوای تهران با ما نیست

به گزارش سایت خبری مدارا؛علیرضا زاکانی اظهار کرد: ما از سال قبل قرارگاه جهادی مسکن را در تهران راه‌اندازی کردیم و بالغ بر ۴۰۰ هزار واحد را تفاهم کرده‌ایم که بخشی از آن‌ها شروع شده و بنای ما این است که سالانه حداقل ۱۸۰ هزار واحد را برای تهران داشته‌ باشیم.

به نوشته ایسنا، وی افزود: ما ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار داریم و ۴۵۶۰ هکتار آن بافت فرسوده است و به علاوه این مناطق ذخیره شهری را مثلاً در منطقه‌ ۱۸ و ۱۹ هم داریم.

زاکانی درباره وضعیت آلودگی هوای تهران گفت: ما به همراه ۲۲ دستگاه دیگر مسئول هستیم و مسئولیت مستقیم با ما نیست اما وظیفه داریم که پیگیری کنیم و اساس حرکت خود را توسعه حمل و نقل عمومی گذاشته‌ایم تا بخش تردد خودروهای شخصی را با ایجاد آسایش و رفاه در حمل و نقل عمومی کاهش دهیم.

شهردار تهران یادآور شد: میزان سهم بخش تردد خودروهای شخصی در تهران ۷۰ درصد است و ما باید خدماتی ارائه کنیم تا این میزان کاهش یابد. همچنین باید فضای سبز را توسعه دهیم که امثال ۱۵۰۰ هکتار فضای سبز را روز ۱۵ اسفند افتتاح می‌کنیم و امیدواریم میزان فضای سبز پیرامونی و داخل شهر را به بالای ۶۱ هزار هکتار برسانیم.

اخبار مرتبط:
کرایه‌های حمل ونقل عمومی در تهران از امروز گران شد
کرایه‌های حمل ونقل عمومی در تهران از امروز گران شد

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران از امروز اعمال شد.

پلیس: اجرای طرح نور را ادامه خواهیم داد/ وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده
پلیس: اجرای طرح نور را ادامه خواهیم داد/ وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده

فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان‌سازی معاندین در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است