کد خبر : 212036
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - 14:45
دسته‌بندی : سیاسی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

سلیمی نمین: سلبریتی ها انسان‌های متفکری نیستند

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: اگر مطالبی هم از جانب سلبریتی ها مطرح شد نباید احساس کنیم که اینها نیروهای متفکر هستند و از روی حساب و کتاب حرف می زنند؛ این ها قشر احساسی هستند و نباید خیلی با این قشر خودمان را مشغول کنیم.

سلیمی نمین: سلبریتی ها انسان‌های متفکری نیستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: اگر مطالبی هم از جانب سلبریتی ها مطرح شد نباید احساس کنیم که اینها نیروهای متفکر هستند و از روی حساب و کتاب حرف می زنند؛ این ها قشر احساسی هستند و نباید خیلی با این قشر خودمان را مشغول کنیم.

به گزارش فارس، بخش هایی از گفت و گوی سلیمی نمین را در ادامه می خوانید:

*ما نباید با سلبریتی ها که یک قشر پر مصرفی هستند و هزینه هایشان زیاد است و به دنبال این هستند که امکاناتی را برای خودش به دست بیاورند درگیر شویم. این قشر غالباً می خواهد برخورداری داشته باشد و ما نباید خودمان را در مقابل این قشر قرار دهیم در حالی که می توان به راحتی با آن ها تعاملاتی داشت.

*اینکه برخی می گویند این ها دستمزدهای میلیاردی از برنامه هایشان می گیرند و خانه هایشان چندین میلیارد است معتقدم با این تقابل ها ما خط خودمان را تنازل داده ایم. این قشر، قشری است که امکانات مرفهی دارد و از دادن مالیات فرار می کند و در هنگام عقد قرارداد به دنبال این است که مالیات پرداخت نکند.

*ما نباید به گونه ای عمل کنیم که با این قشر در تقابل قرار بگیریم. این قشر قشر خاصی است و نباید در این زمینه برخوردهای سطحی داشته باشیم که بعضاً در رسانه ها دیده ام که زندگی های اینها و زندگی های پر مصرف آن ها بیان می شود که خیلی خوب نیست، ما نباید در این بازی قرار بگیریم.

*اگر مطالبی هم از جانب سلبریتی ها مطرح شد نباید احساس کنیم که اینها نیروهای متفکر هستند و از روی حساب و کتاب حرف می زنند؛ این ها قشر احساسی هستند و نباید خیلی با این قشر خودمان را مشغول کنیم.

*هم صنف های رسانه‌ سلبریتی‌ها می توانند آن ها را متوجه اطلاعات غلط شان کنند نه اینکه ما بخواهیم تقابلی با آن ها ایجاد کنیم. این ها دارای اطلاعات سیاسی و بینش سیاسی نیستند و از سوی دیگر عنصر فکری هم نیستند که بخواهیم آن ها را جدی بگیریم.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است