کد خبر : 211951
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - 01:32
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

مدارس سنگی کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ برچیده می‌شود

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیشتر مدارس سنگی کشور در استان های حاشیه زاگرس قرار دارندگفت: تمامی این مدارس در کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ برچیده می شود.

مدارس سنگی کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ برچیده می‌شود

حمیدرضا خان‌محمدی سه شنبه در حاشیه افتتاح هنرستان دخترانه مارون شهرستان ماهشهر اظهار داشت:مدارس سنگی خشکه چین و سنگی استاندارد در برخی مناطق وجود دارد اما با برنامه ریزی انجام شده مدارس سنگی ، بهسازی شده و مدارس احداث شده با مصالح ساختمانی استاندارد جایگزین آنها خواهند شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه یکی از اصول اصلی دولت مردمی را بهره گیری از ظرفیت مردم برای اجرای طرح ها و پروژه ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته سه هزار میلیارد ریال از سوی خیران مدرسه ساز کشور برای امر مدرسه سازی هزینه شد.
وی گفت: این مشارکت نشان دهنده هم نوایی و هم صدایی مردم در امر مدرسه سازی است ، مدرسه سازی مهم ترین رکن در یک منطقه است.
خان‌محمدی اظهار داشت: اگر همه به امر مدرسه سازی و مدرسه یاری توجه کنند نسل آینده آنگونه که باید تربیت می شود و ارزش افزوده ای که دانش آموزان به عنوان نسل آینده کشور خواهند داشت چند برابر خواهد شد.

وی گفت: متخصصانی که در این‌ منطقه ( منطقه صنعتی ماهشهر ) فعالیت می کنند همه در این‌گونه مدارس رشد کرده و پرورش یافته اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش به منظور افتتاح هنرستان دخترانه مارون سه ماهشهر و حضور در جشنواره خیران مدرسه ساز این شهرستان به خوزستان سفر کرده است

هنرستان دخترانه مارون ۳ ماهشهر بارویکرد توسعه مهارت آموزی و آموزش صنعتی احداث شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است