کد خبر : 211633
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ - 11:27
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

امام جمعه خاش هدف سوءقصد شبانه قرار گرفت؟

علیرضا شهنوازان اظهار کرد: ساعت ۱۱ شب جمعه ۲۷ آبان ماه در مسیر کارواندر- گوهرکوه سارقان مسیر را بسته و به یک دستگاه خودروی سایپا شلیک کرده بودند.

امام جمعه خاش هدف سوءقصد شبانه قرار گرفت؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فرماندار تفتان خبر سوءقصدبه امام جمعه قبا بخش گوهرکوه خاش را تکذیب کرد و گفت: هیچ حمله و سوءقصدی نسبت به امام جمعه مسجد قبا گوهرکوه رخ نداده و او در سلامت کامل است.

به نوشته عرشه آنلاین، علیرضا شهنوازان اظهار کرد: ساعت ۱۱ شب جمعه ۲۷ آبان ماه در مسیر کارواندر- گوهرکوه سارقان مسیر را بسته و به یک دستگاه خودروی سایپا شلیک کرده بودند.

فرماندار تفتان افزود: همزمان امام جمعه مسجد قبا بخش گوهرکوه، از مسیر عبور میکرده وقتی صدای تیراندازی هوایی را می شنود از محل سریعا عبور میکند، در مسیر متوجه میشود که سارقان به یک خودرو شلیک کرده و قصد متوقف کردن آن را داشتند.

وی گفت: با بررسی هایی که انجام شده و گفت و گو با شخص امام جمعه، مشخص شد به مولوی حافظ احمد گوهرکوهی و خودروی او هیچ آسیبی وارد نشده و او فقط همزمان از آن مسیر گذر کرده و شاهد راهبندی و تیراندازی سارقان بوده است.

شهنوازان بیان کرد: مولوی حافظ احمد گوهرکوهی امام جمعه مسجد قبا گوهرکوه طی بیانیه ای خبر فضای مجازی مبنی بر هرگونه سوءقصد، را تکذیب کرد.

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است