کد خبر : 211560
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - 20:34
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

گزارش خبرگزاری دولت از مهاباد/ شهر نسبت دیروز آرام است

ناآرامی‌های روزهای گذشته توسط عده‌ای اغتشاشگر روایت های مختلفی را در فضای مجازی مناطق کردنشین استان آذربایجان غربی بویژه مهاباد و بوکان مطرح که این روایتهای نا صحیح بعضا موجب نگرانی مردم شد.

گزارش خبرگزاری دولت از مهاباد/ شهر نسبت دیروز آرام است

به گزارش سایت خبری مدارا ؛ هر چند در روزهای گذشته جو شهر مهاباد توسط اغتشاشگران به هم ریخت و آرامش مردم سلب شد اما با تلاش ماموران پلیس و نیروهای امنیتی اکنون آرامش به شهر بازگشته است.

به نوشته ایرنا، با توجه به روایت های مختلف کانالهای معاند از شهر مهاباد در فضای مجازی استاندار آذربایجان‌غربی شب گذشته به منظور بررسی و رصد اوضاع به شهرستان مهاباد سفر و دستورات لازم را برای تامین امنیت و آرامش این شهر صادر کرد.

محمدصادق معتمدیان در این سفر با حضور در جمع برخی از شهروندان، دست فروش ها ،‌ مغازه داران و داروخانه ها پای صحبت های آنان نشست و همچنین شورای تامین شهرستان مهاباد نیز برگزار شد و تامین امنیت حداکثری با استفاده از توان نیروی انتظامی در دستور کار جدی قرار گرفت و قول برقراری امنیت در این شهر را داد.

امروز یگان های پلیس و سایر نیروهای نظامی با حضور درنقاط مختلف؛ شهر را از لوث وجود اشرار و اغتشاشگران و آشوب طلبان پاک و آرامش مورد انتظار مردم را همچون گذشته برقرار کردند.

خواسته به حق و مطالبه عموم مردم مهاباد پاکسازی شهر از وجود اغتشاشگران و آشوبگران وابسته به گروهک‌های معاند است و بر همین اساس نیروهای انتظامی و امنیتی وارد عمل شدند تا در کمترین زمان ممکن آرامش را به مردم این خطه بازگردانند و بساط ناآرامی‌ها را جمع کنند تا مردم با خیال راحت به کسب و کار خود بپردازند و دانش آموزان در فضای امن و آرام به مدرسه بروند.

شهر مهاباد امروز (یکشنبه) نسبت به چند روز گذشته وضعیت آرام تری داشت ، هر چند در روایت های مختلف برخی از گردانندگان کانال‌های معاند از سقوط این شهرها و در اختیار گرفتن اداره آنها ازسوی اغتشاشگران خبر دادند روایتی که حاکی از داشتن توهم بود تا واقعیت.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است