کد خبر : 211517
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - 11:38
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

وزیر کشور: دستگاه‌های خارج از دولت درباره محل اعتراضات ایراد گرفتند

وزیر کشور گفت: انتخاب محلی برای برگزاری تجمعات قبلاً یک بار بحث و تصویب شده است، اما به دلایلی که دستگاه‌های خارج از دولت یک اشکالاتی گرفتند، باید مجدداً بررسی شود.

وزیر کشور: دستگاه‌های خارج از دولت درباره محل اعتراضات ایراد گرفتند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور درباره این‌که با شکل‌گیری اعتراضات در کشور بار دیگر بحث اختصاص محلی برای برگزاری تجمعات مطرح و گفته شد وزارت کشور متولی این امر است و در حال رسیدگی به این موضوع است این بررسی‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: این موضوع ۲ مسئله دارد؛  نخست اصل مساله کسانی به هر حال به یک موضوعی اعتراض دارند، مسئله دیگر اینکه در یک مکان خاص باشد.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی وحیدی را در ادامه می خوانید:

*با اصل اعتراضات ما مشکلی نداریم، در چارچوب قانون افرادی که اعتراض دارند، می‌توانند مجوز بگیرند و مشخص باشد طول آن چه مدتی است که می‌خواهند اعتراض خودشان را انجام دهند.

*کسانی هم که می‌خواهند متولی اعتراضات باشند  باید آن را در چارچوب خود کنترل کنند و این مانعی ندارد. البته باید در یک شرایطی که به هر حال شرایط بهتری باشد این کار انجام شود در اینصورت ما هم مشکلی نداریم.

*درباره انتخاب محل قبلاً یک بار بحث و تصویب شده است، اما به دلایلی دستگاه‌های خارج از دولت یک اشکالاتی گرفتند که باید مجدداً بررسی شود.

*احزابی برای برگزاری تجمع درخواست دادند و جلسه با آنها برگزار شد اما آنها غالباً مجمع‌ خودشان را برگزار نکرده بودند و هنگامی که مجمع برگزار نکنند قانونی بودن کار خودشان زیر سوال می‌رود.

*موضوع بیشتر به خودشان بازمی‌گردد که آن مجامع را به موقع تشکیل دهند و سلسله کارهایی که باید اتفاق بیفتد، در واقع طبق قانون باشد

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است