کد خبر : 211427
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ - 08:37
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

افسانه بایگان بازیگر سینما کشف حجاب کرد

افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار عکسی از خود، کشف حجاب کرد.

افسانه بایگان بازیگر سینما کشف حجاب کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ افسانه بایگان متولد ۲۶ دی ماه ۱۳۴۰) سن (۶۱ سال) هنرپیشه ایرانی است. بایگان بازیگری را از کودکی در سن ۱۱ سالگی تجربه کرد و اولین تجربه اش در سال ۱۳۵۱ با فیلم کوتاه بوق اثر از علی علی زاده بود اما به طور حرفه ای فعالیت خود را در سال ۱۳۶۰ با مجموعه تلویزیونی سربداران به کارگردانی محمدعلی نجفی شروع کرد.

او در سینما نیز از سال ۱۳۶۴ با فیلم گمشده به کارگردانی مهدی صباغ زاده شروع به فعالیت کرد و یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و سوپراستار دههٔ شصت سینما شد.

بایگان صاحب یک فرزند پسر بنام امیرعلی هستند که حاصل ازدواج اول ایشون میباشد. او در کنار بازیگری، طراحی صحنه و لباس را هم در فیلم «شکوه بازگشت» تجربه کرده است.

 

اخبار مرتبط:
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند.»

همسر کیومرث پوراحمد: من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایل و لباس‌هایت‌ دست بزنم
همسر کیومرث پوراحمد: من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایل و لباس‌هایت‌ دست بزنم

مهرانه ربی نوشت: کیو جان من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایلت، به لباس‌هایت‌ دست بزنم. حوله‌ات هنوز پشت در حمام آویزان است و من هربار که از آنجا رد می‌شوم دلم پایین می‌ریزد. کتاب‌هایت را دست نزده‌ام و فکر می‌کنم شاید این‌طور بشود حداقل حضورت را در امتداد شعور حیاتی که تو را به آن‌ها دوخته احساس کنم.

ارسال دیدگاه

یک پاسخ به “افسانه بایگان بازیگر سینما کشف حجاب کرد”

  1. moha گفت:

    مثل مردا شده با این نوع ارایش..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است