کد خبر : 211377
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - 20:56
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

روزنامه دانشگاه آزاد خطاب به دستگاه امنیتی: در مقابل اغتشاشگران آرایش جنگی بگیرید

روزنامه فرهیختگان نوشت: با تغییر فاز التهابات از اغتشاشات خیابانی به جنگ شهری طبعا نوع مواجهه نیروهای امنیتی نیز باید قاطعیت بیشتری یافته و آرایش جنگی پیدا کند تا درنتیجه بساط ناامنی سریع‌تر جمع شده شود.

روزنامه دانشگاه آزاد خطاب به دستگاه امنیتی: در مقابل اغتشاشگران آرایش جنگی بگیرید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه فرهیختگان از دستگاه‌های امنیتی خواست برای مقابله با آنچه «تغییر فاز التهابات» خوانده، آرایش جنگی بگیرند تا بساط ناامنی هرچه سریع‌تر جمع شود.

دستگاه حکمرانی که تاکنون خود را در مقابل معترضان پاسخگو می‌دید، از الان به بعد با به‌چالش کشیده شدن امنیت عمومی تمام جامعه را مخاطب خود می‌بیند. جامعه‌ای که قبل از هرگونه اصلاحی امنیت خود را مطالبه می‌کند. در این میان بدنه مدافع نظام که برای دفاع از مفاهیم امنیت و ملت حاضر به هزینه دادن شده و در برابر تجزیه‌طلبان به‌میدان آمده است بیشتر از همه چنین امری را مطالبه می‌کند. تداوم ناامنی موجود علاوه بر اینکه با افزایش تعداد شهدا هزینه بیشتری را به این گروه تحمیل می‌کند، باعث می‌شود سایر گروه‌های جامعه نیز درک درستی از توانمندی دستگاه حکمرانی پیدا نکرده و تداوم ناامنی را دلیلی بر ناکارآمدی قلمداد کنند.

نویسنده در ادامه تاکید کرده است: با تغییر فاز التهابات از اغتشاشات خیابانی به جنگ شهری طبعا نوع مواجهه نیروهای امنیتی نیز باید قاطعیت بیشتری یافته و آرایش جنگی پیدا کند تا درنتیجه بساط ناامنی که با هدف ضربه زدن به قدرت داخلی و خارجی کشور شکل گرفته سریع‌تر جمع شده و مسیر افزایش اقتدار ملی تداوم یابد.

 

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است