کد خبر : 211349
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - 19:40
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

استاندار بوشهر: عوامل دستگیر شده‌ها دراویش، داعش، منافق و شیطان‌پرست هستند

استاندار بوشهر با بیان اینکه پس از ۵۰ روز در این استان یک نفر زخمی با گلوله نداریم گفت: عوامل دستگیر شده‌ها دراویش، داعش، عضو فعال منافقین و شیطان‌پرست هستند. هر چند مشکلات اقتصادی بسترساز این شرایط است ولی طراحی‌ها و اقدامات دشمنان است.

استاندار بوشهر: عوامل دستگیر شده‌ها دراویش، داعش، منافق و شیطان‌پرست هستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه جنگ حق و باطل همیشه وجود داشته است، اظهار داشت: همیشه تاریخ بر اساس آموزه‌های قرآن جبهه باطل نابود می‌شود و حق پیروز میدان است.

به گزارش ایسنا، وی توطئه‌های اخیر در کشور را طراحی دشمنان انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به اینکه در طول ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی تجربه این توطئه‌ها داشته‌ایم، تصریح کرد:

*از ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی جبهه کفر و نفاق مقابل جبهه حق و انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده و نابود شده‌اند.

*در نوع این جنگ در قالب انحراف اجتماعی توسط دشمن برنامه‌ریزی و درگیری‌های مختلف ایجاد و همزمان با آن جنگ اقتصادی و رسانه‌ای تشدید می‌شود.

*سلسله اقدامات دشمن در ۲ ماه گذشته در سال‌های قبل تجربه شده است. همانند آشوب که در سوریه و عراق رقم زدند در ایران طراحی و با هوشیاری و اقدامات موثر خنثی شد.

*با برنامه‌ریزی اهداف دشمن ناکام ماند و جبهه حق که انقلاب اسلامی است پیروز شد.

*در جنگ ترکیبی اخیر دشمن در بدنه اجتماع نفوذ کرده که شناسایی آنان در دستور کار قرار گرفته است.

*جای هیچ نگرانی نیست و در استان بوشهر سه کارگروه ویژه تشکیل شده است. سه کارگروه حوزه امنیت، عمرانی و اقتصادی فرهنگ و هنر تشکیل شده و اقدامات لازم در حوزه عملیاتی می‌شود.

*تاکنون در استان بوشهر ۵۰۰ نفر از عوامل آشوبگر دستگیر شده‌اند که ۶۰ تا ۷۰ نفر آنان به عنوان عوامل خطرناک بازداشت شده‌اند و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته‌اند.

*در دو شب گذشته ۶۰ نفر از عوامل اصلی آشوب در شهرهای استان بوشهر دستگیر شدند. در این راستا ده‌ها خودرو و بیش از ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف، با تلاش و قاطعیت پلیس توقیف شده است.

*در استان بوشهر از فرماندهان هوشیار، توانمند و عملیاتی برخوردار هستیم. از خدمات و تلاش آنان در همه سطوح قدردانی می‌شود.

*پس از ۵۰ روز اکنون در استان بوشهر یک نفر زخمی با گلوله نداریم، البته برادران ما در بسیج، سپاه، نیروی انتظامی با سنگ، چاقو آسیب دیدند، اما مصدوم با گلوله از نیروهای خودی یا اغتشاشگران نداشتیم و هیچ کس کشته نشد.

*حتی شیشه یک بانک‌ یا خودپرداز در استان بوشهر به دست اغتشاشگران شکسته یا تخریب نشد. امروز وضعیت امنیتی استان بوشهر مطلوب است و به سمت تثبیت آن به پیش می‌رویم.

*عوامل دستگیر شده‌ها دراویش، داعش، عضو فعال منافقین و شیطان‌پرست هستند. هر چند مشکلات اقتصادی بسترساز این شرایط است ولی طراحی‌ها و اقدامات دشمنان است.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است