کد خبر : 211143
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - 15:45
دسته‌بندی : سیاسی، اسلاید
چاپ

احمد خاتمی: می‌گویند شما درباره اغتشاش نگویید این‌ها لج می‌کنند، غلط می‌کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: اینکه برخی بگویند فساد در نظام اسلامی نهادینه شده است دروغ و تهمت است. این تهمت به نظام اسلامی نمی چسبد، این بی تقوایی است که یک نظام رو سفید را به عنوان نظام مساله دار معرفی کنند.

احمد خاتمی: می‌گویند شما درباره اغتشاش نگویید این‌ها لج می‌کنند، غلط می‌کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران گفت: تضعیف نظام اسلامی حرام است، تهمت به یک فرد حرام است، تهمت به یک نظام حرام نیست؟

به گزارش خبرگزاری‌ها، سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: اینکه برخی بگویند فساد در نظام اسلامی نهادینه شده است دروغ و تهمت است. این تهمت به نظام اسلامی نمی چسبد، این بی تقوایی است که یک نظام رو سفید را به عنوان نظام مساله دار معرفی کنند.

 امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود که ایلنا آن را منتشر کرده است، گفت: در نظر ما معترض غیر اغتشاش‌گر است. دین ما می‌گوید اعتراض آزاد است اما اعتراض غیر اغتشاش است. اغتشاش یعنی قرآن سوزی، یعنی طلبه را با شکنجه کشتن. یعنی اهانت به عمامه‌ای که نماد دین است. یعنی به آتش کشیدن آمبولانس . اعتراض مجاز است اما اغتشاش برای یک لحظه هم مجاز نیست. کعبه آمال شما آمریکا و اروپا است در اعتراضات‌شان انجیل و تورات می‌سوزانند؟ این‌که کسانی اصرار دارند نام این اغتشاشات را اعتراض بگذارند مغلطه سیاسی است. در دل این اغتشاشات ترور زاییده شد، شما اغتشاش گران زمینه ترور را فراهم کردید.

خاتمی عنوان کرد: می‌گویند شما درباره اغتشاش نگویید این‌ها لج می‌کنند، غلط می‌کنند.  این اغتشاش گران هدف براندازی را دنبال می‌‌کنند، تراکت می‌دهند پیش به سوی اعتصاب تا براندازی. تهدید کردند اگر مغازه خودتان را باز کنید آتش می‌زنند، آن‌هایی که توانستند باز کردند آن‌ها که از دیکتاتور این‌ها ترسیدند باز نکردند. اتفاقا مرگ بر دیکتاتور شایسته خود شماست.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند
نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت قوه قضائیه باید به ماجرا و پرونده کاظم صدیقی ورود کرده و به مردم توضیح بدهد.

عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند
عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور نوشت: گروهی از اصولگرایان هستند که به راحتی دروغ می‌گویند و تهمت می‌زنند و حرف خود را تغییر می‌دهند، حقیقت مسلم و روشن را نفی می‌کنند، در تاریخ ایران وجود گروهی مشابه آنها یا بی‌سابقه است یا کم‌سابقه.

سلیمی نمین: در مسئاله حجاب نباید جامعه را به سمت لجبازی بِبریم
سلیمی نمین: در مسئاله حجاب نباید جامعه را به سمت لجبازی بِبریم

تحلیلگر اصولگرا گفت: آنچه مسلم است، این است که ۹۹ درصد بانوان کشور با هر نوع الزام در حجاب نسبت حساسیت ویژه‌ای دارند به این معنی که نمی‌خواهند نگاه پست به آنها شود و نمی‌خواهند ملعبه امیال دیگران باشند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است