کد خبر : 211033
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۷ - 02:24
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

تلاش‌ها برای شناسایی عاملان حادثه تروریستی ایذه ادامه دارد

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تلاش ها به صورت گسترده و همه جانبه برای دستگیری عاملان تیراندازی در حادثه تروریستی ایذه همچنان ادامه دارد.

تلاش‌ها برای شناسایی عاملان حادثه تروریستی ایذه ادامه دارد

ولی الله حیاتی با تسلیت حادثه تروریستی ایذه، اظهارکرد: همان طور که از قبل اعلام شده است، مراسم تشیبع پیمر مطهر شهدای این حادثه حضور باشکوه مردم از ساعت ۱۰ صبح از میدان ولایت به سمت گلزار شهدای شهر ایذه برگزار می شود.

وی تاکید کرد: تلاش ها به صورت گسترده و همه جانبه برای دستگیری عاملان تیراندازی همچنان ادامه دارد و همه نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استان پای کار هستند تا ضاربین شناسایی شده و تحویل مراجع قضایی داده شوند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: در نشستی که امروز در محل فرمانداری ایذه با حضور سران طوایف و عشایر ایل غیور بختیاری برگزار شد، همه این حادثه تروریستی را محکوم کردند و خواستار مجازات عاملان حادثه شدند.

وی در ادامه بیان کرد: ان شاءالله فردا مردم استان خوزستان با حضور حماسی شان در مراسم تشییع شهدای این حادثه بار دیگر با آرمان های انقلاب بیعت می کنند.

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است