کد خبر : 210926
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۶ - 16:27
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس مدعی شد: وزیر خارجه آمریکا ۴۰ دقیقه قبل از آتش گرفتن زندان اوین اطلاع داشت

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر خارجه بیان کرد شبی که اوین آتش گرفت تازه‌ وارد خانه شدم؛ هنوز کتم را درنیاورده بودم که وزیر خارجه آمریکا زنگ زد و گفت ما چهار زندانی در اوین داریم که قرار است تبادل شود. اتفاقی برایشان پیش نیاید؛ من گفتم خبری نیست؛ وزیر خارجه آمریکا ۴۰ دقیقه قبل از اینکه ما اطلاع داشته باشیم، اطلاع داشت؛ اوین را خودشان با آدم‌های خودشان آتش زدند.

نماینده مجلس مدعی شد: وزیر خارجه آمریکا ۴۰ دقیقه قبل از آتش گرفتن زندان اوین اطلاع داشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین امروز، ۲۶ آبان ماه، در مراسم اختتامیه چهاردهمین نشست هم‌اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌ و پرورش که در هتل نماز برگزار شد، اظهار کرد: حاصل زندگی من و شما در حوزه و آموزش‌ و پرورش قرار است آدم شود؛ هیچوقت حاصل پشیمانی نیست. اگر ما می‌خواهیم آدم تربیت کنیم، تربیت آدم فقط با یک روش است. روش دوم ندارد. پیامبر(ص) قبل از پیامبر شدن، آدم متخلق بود؛ بنابراین امین شد. اگر ما می‌خواهیم دین را به کسی بدهیم، ظرفش اخلاق است.

وی افزود: الان فصل برنامه و بودجه بوده و پول در کشور بسیار زیاد است. فقط باید پیگیری انجام شود. من برای برخی پروژه‌های منطقی و استانی ۱۶۰ تا ۳۰۰ درصد تخصیص گرفتم و مدیر کلی که آنجا هست با پیگیری شخصی این کار را انجام داد. این نیاز به ارتباط وپیگیری دارد. در جمهوری اسلامی با پیگیری یک سرباز می‌تواند سردار شود.

نیک‌بین بیان کرد: اگر بخواهیم اغتشاشات خیابانی و امثالهم از کشور جمع شود، راهش روح‌الله است. امام راحل که بعد از غیبت صغری مثل و شبیه آن نیامده. کاری کرد و جملاتی گفت که از جای دیگر گرفته می‌شد. ایشان فرمود یاران من در قنداق هستند. ما مقصریم؛ من جواد نیک‌بین مقصرم؛ این آشوب‌ها و اعتراضات را فرافکنی نکنیم؛ موضوع دشمن و خارج از کشور سر جای خود.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر خارجه بیان کرد شبی که اوین آتش گرفت تازه وارد خانه شدم، هنوز کتم را درنیاورده بودم که وزیر خارجه آمریکا زنگ زد و گفت ما چهار زندانی در اوین داریم که قرار است تبادل شود. اتفاقی برایشان پیش نیاید؛ من گفتم خبری نیست؛ وزیر خارجه آمریکا ۴۰ دقیقه قبل از اینکه ما اطلاع داشته باشیم، اطلاع داشت. اوین را خودشان با آدم‌های خودشان آتش زدند. مهدی هاشمی ۳۰ روز قبل با اصرار درخواست می‌دهد به بندی برود که همه هستند اما صبح شبی که می‌خواهد آتش‌سوزی شود، درخواست می‌کند بازگردد همان جایی که بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رفتار فقط با افکار قابل تغییر است. با زور و تهدید نمی‌شود کاری انجام داد؛ همان‌طور که رضاخان نتوانست با زورچادر از سر بکشد. برای تغییر رفتارهای انسان نیاز به تغییر فکرها داریم؛ تغییر افکار هم فقط در سنینی است که شما با آن همکاری و ارتباط دراید. معجون محبت تاثیر می‌گذارد؛ اگر با محبت ارتباط برقرار کنیم عاشق من و شما می‌شوند. مدیر موفق بر قلب‌های آدم‌ها مدیریت می‌کند نه جسم‌ها.

اخبار مرتبط:
تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست
تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست

غلامرضا تاجگردون گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره ۶۰ درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این ۶۰ درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این ۶۰ درصد نداشته باشیم.

حسین مرعشی: رئیسی به دَرد این می‌خورد که در مجلس سخنرانی کند
حسین مرعشی: رئیسی به دَرد این می‌خورد که در مجلس سخنرانی کند

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در بخشی از گفتگوی نوروزی به سوالاتی درباره رأی نیاوردن چهره های شاخصی چون باهنر و ریزش رأی قالیباف واکنش نشان داد.

حسن روحانی: ما رئیس سازمان برنامه و بودجه را هم با هماهنگی رَهبری انتخاب کردیم
حسن روحانی: ما رئیس سازمان برنامه و بودجه را هم با هماهنگی رَهبری انتخاب کردیم

حسن روحانی گفت: به مقام معظم رهبری گفتم که از نظر شما فرق می‌کند که یک ارتشی وزیر دفاع شود یا یک سپاهی؟ گفتند: نه. من از ارتش سه نفر را مطرح کردم یکی از آن‌ها آقای حاتمی بود که گفتند ایشان خوب است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است