کد خبر : 210766
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - 20:50
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

روایت روزنامه همشهری از اعتراضات و اعتصابات سراسری روز سه‌شنبه ۲۴ آبان

روزنامه همشهری نوشت: مشاهده‌های میدانی از بازار تهران و خیابان‌های اطراف نشان می‌دهد، از صبح دیروز بازاریان و کسبه در مراکز تجاری و مراکز خرید فعالیت معمول خود را آغاز کردند و فعالیت کسبه عادی بود.

روایت روزنامه همشهری از اعتراضات و اعتصابات سراسری روز سه‌شنبه ۲۴ آبان

به گزارش سایت خبری مدارا؛روزنامه همشهری در گزارشی اعتراضات و اعتصابات سراسری دیروز را روایت کرده و مدتی شده جز تجمع محدود در محدوده خیابان جمهوری سایر نقاط پایتخت آرام بود و خبری هم از اعتصاب بازاریان و کسبه نبود!

با وجود تلاش گسترده گروه‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب و انتشار فراخوان‌هایی برای تعطیل شدن بازار و فعالیت نکردن کسبه در روز سه‌شنبه (دیروز)، مشاهده‌های میدانی از سطح شهر از شکست این پروژه حکایت دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: مشاهده‌های میدانی از بازار تهران و خیابان‌های اطراف نشان می‌دهد، از صبح دیروز بازاریان و کسبه در مراکز تجاری و مراکز خرید فعالیت معمول خود را آغاز کردند و تعطیلی و اعتصابی در مراکزی چون بازار شهرری، بازار تجریش، بازار بزرگ تهران و خیابان‌های پر رفت و آمد و مراکز خرید رخ نداد و فعالیت کسبه عادی بود.

نویسنده این گزارش اشاره کرده است: در خیابان انقلاب که راسته کتاب‌فروشان و فعالیت‌های فرهنگی است نیز مغازه‌داران مشغول فعالیت بودند و این وضعیت در خیابان‌های دیگری چون ولیعصر(عج)، جمهوری و مراکز خرید در اطراف میدان هفت‌تیر نیز برقرار بود. البته حوالی ظهر دیروز(سه‌شنبه) در خیابان جمهوری‌اسلامی، محدوده پاساژ علاءالدین، برای ساعتی تجمعی رخ داد و اغتشاشگران سعی داشتند با آتش‌زدن سطح زباله و آسیب زدن به نرده‌های خیابان هراس‌افکنی و مغازه‌داران را مجبور به تعطیلی کنند که با ورود نیروی انتظامی در اجرای پروژه خود ناکام ماندند.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است