کد خبر : 210696
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - 15:40
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

سردار سعید قاسمی به حبس محکوم شد + تصویر حکم

سردار سعید قاسمی به سیزده ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شد

سردار سعید قاسمی به حبس محکوم شد + تصویر حکم

به گزارش سایت خبری مدارا؛محمد جعفر غفاری رئیس شعبه ۱۰۰۵ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی ولیعصر تهران، در خصوص اتهام سردار بازنشسته سعید محمد قاسمی لنگرودی دائر بر توهین و تهدید به قتل موضوع شکایت رضا گلپور چمرکوهی نویسنده و فعال رسانه‌ای منطبق بر مفاد کیفرخواست صادره توسط زهرا مشایخی ریاست شعبه یکم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ (امام خمینی ره) تهران؛ وقوع دو بزه انتسابی به نامبرده را محرز تشخیص و به استناد قوانین مربوطه سعید قاسمی را از بابت توهین به پرداخت مبلغ سیزده میلیون و یک ریال جزای نقدی در حق دولت و از بابت تهدید به قتل و ضررهای جسمی و حیثیتی به سیزده ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم نمود.

رضا گلپور نویسنده کتاب “شنود اشباح” پس از بیان مطالبی از سوی سردار سعید قاسمی در سخنرانی بعد از ظهر دهم اردیبهشت ۱۴۰۱ در مراسم تشییع جنازه مرحوم نادر طالب زاده اردوبادی که توسط رسانه های مختلف، به شکل زنده منتشر گردید به اتهامات توهین به اشخاص عادی، تهدید به قتل و شکنجه، نشر اکاذیب و افتراءبه طرح شکایت از او پرداخته بود.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است