کد خبر : 210693
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - 15:38
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

رئیسی‌: حال که دشمن با استفاده از فضای مجازی درصدد گسترش ناامنی است

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با تاکید دوباره بر حمایت از کسب و کار‌های دیجیتال گفت: حال که دشمن با استفاده از بستر فضای مجازی درصدد ایجاد و گسترش ناامنی در کشور است، مسئولان مربوط با تقویت پلتفرم‌های داخلی و تسهیل شرایط استفاده از آن‌ها و حتی در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی، زمینه استفاده بهتر و بیشتر را برای فعالان کسب و کار دیجیتال فراهم کنند.

رئیسی‌: حال که دشمن با استفاده از فضای مجازی درصدد گسترش ناامنی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به فرارسیدن فصول سرد سال و احتمال افزایش آلاینده‌های جوی بر ضرورت آمادگی همه دستگاه‌های مربوط برای مقابله موثر با این پدیده و کاهش آثار مخرب آن تاکید کرد.

وی نوسازی ناوگان اتوبوسرانی را از جمله اقدامات لازم در این زمینه دانست و با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی اظهار داشت: اولویت در زمینه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهری، حمایت از صنایع داخلی و تامین اتوبوس از محل تولیدات داخلی است، اما این موضوع نباید باعث تاخیر در تامین خودرو‌های مورد نیاز این ناوگان شده و نیاز‌های ضروری باید از محل واردات تامین شوند.

انجام به‌موقع طرح‌های دولت در استان‌ها به‌ویژه عملیاتی شدن مصوبات دور اول سفر‌های استانی و برطرف شدن موانع احتمالی در این زمینه از دیگر تاکیدات رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیات دولت بود که مقرر شد با ارتباط نزدیک‌تر و بیشتر وزرا با استانداران به عنوان بالاترین مقام اجرایی در استان، اقدامات موثرتری در این زمینه انجام شود.

رئیسی یکبار دیگر بر ضرورت حفظ امنیت به‌عنوان بستر تداوم همه فعالیت‌های جامعه تاکید کرد و گفت: شنیدن و ترتیب اثر دادن به خواسته‌های قانونی وظیفه همه ماست، اما همه ما به همین اندازه در زمینه حفاظت از امنیت و آرامش جامعه مسئولیم.

وی با تاکید دوباره بر حمایت از کسب و کار‌های دیجیتال اظهار داشت: حال که دشمن با استفاده از بستر فضای مجازی درصدد ایجاد و گسترش ناامنی در کشور است، مسئولان مربوط با تقویت پلتفرم‌های داخلی و تسهیل شرایط استفاده از آن‌ها و حتی در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی، زمینه استفاده بهتر و بیشتر را برای فعالان کسب و کار دیجیتال فراهم کنند.

رئیس‌جمهور هم‌چنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به ۲۵ آبان، سالروز تشییع باشکوه همزمان ۳۷۰ شهید اصفهانی، روز اصفهان را نیز تبریک گفت.

اخبار مرتبط:
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مدعی شده است که بازگشت گشت ارشاد قانونی و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد
آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد

محمدحسن آصفری مدعی شد: آقای گروسی همواره از رأفت جمهوری اسلامی سؤاستفاده کرده است. بعد از برجام قرار بود آژانس راستی‌آزمایی کند و اگر ایران به تعهداتش عمل کرده باشد،گزارشی دقیق و صادقانه بدهد اما آژانس در همه این سال‌ها نشان داد که سیاسی‌کاری می‌کند و دیدیم که گزارش‌های مغرضانه‌ای داد.

معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد
معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد

مرحوم حاج آقا مصطفی از حضور در نجف و در کنار برخی از روحانیونی که افکار متحجرانه‌ای داشتند ناراحت بود و به علت حضور برخی از این روحانیون در بیرونی امام، شاید نزدیک ۱۰ سال به بیرونی ایشان نمی‌رفت و با ناراحتی و عصبانیت و با صدای بلند می‌گفت این چه کاری است که در بیرونی می‌نشینند و چای می‌خورند و درباره گوشت و مانند آن حرف می‌زنند؟! اما بیرونی مرحوم آیت‌الله خویی را خیلی قبول داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است