کد خبر : 210398
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - 04:24
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

خدمت شبانه روزی به مردم راه واقعی مقابله با توطئه دشمنان است

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز، راه واقعی مقابله با توطئه دشمنان را خدمت شبانه روزی به مردم دانست و گفت: تلاش جهادی و شبانه روزی برای خدمت به مردم مهمترین راه مقابله با توطئه دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب است.

خدمت شبانه روزی به مردم راه واقعی مقابله با توطئه دشمنان است

سیاوش محمودی بعدازظهر دوشنبه در آیین آغاز نشست های روشنگری جهاد تبیین در سطح شهرداری اهواز که در صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اهواز برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی از بدو آغاز دشمنانی را در داخل و خارج داشته است که این دشمنی ها با فتنه ها و توطئه های مختلف بر علیه ملت ایران تحمیل شده است.

وی با بیان اینکه دشمن از اسلام و انقلاب اسلامی در هراس است، افزود: دشمنان ایران اسلامی، در حوادث اخیر جنگ ترکیبی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و ناآرامی ها به کار بسته است.

محمودی جلوگیری از تبدیل ایران به کشوری مستقل و قوی را دلیل دشمنی دشمنان با نظام اسلامی دانست و ادامه داد: همانگونه که دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران آغاز کرده نیاز به دفاع ترکیبی در مقابل این توطئه دشمن ضروری است.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز جهاد تبیین را امری جهادی، ضروری، فوری و قطعی دانست و اظهار داشت: جهاد تبیین نیاز امروز کشور است چرا که تببین درست و صحیح حوادث و ناآرامی های اخیر می تواند در خنثی سازی این جنگ ترکیبی موثر باشد که همه آحاد جامعه در این زمینه وظیفه دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت مدیریت شهری اهواز قرار دارد، ادامه داد: مدیریت جدید شهری اهواز با تلاش شبانه روزی و تغییر نگاه به مسایل شهری در تلاش برای احیای اعتماد مردم به مدیریت شهری است.

طرح جهاد تبیین در شهرداری و مدیریت شهری اهواز به همت سازمان بسیج شهرداری اهواز از امروز آغاز و قرار است در قالب این طرح نشست های روشنگرانه در مناطق و سازمان های مختلف شهرداری اهواز با حضور اساتید و صاحب نظران برای مدیران و کارکنان شهرداری برگزار شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است