کد خبر : 210276
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - 13:53
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

معرفی راههای مراقبت از پوست

حفظ سلامت پوست صورت بسیار مهم است؛ بنابراین با راه‌های مراقبت از پوست، باید از آن محافظت کرد. روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی برای مراقبت از پوست وجود دارد که می‌خواهیم در این مقاله به بررسی هر یک از آنها بپردازیم. پاکسازی پوست یکی از عوامل مهم در سلامت پوست صورت است. شناخت نوع پوست مهم‌ترین مرحله در مراقبت از پوست است. پوست در طول سال‌ها به علت آسیب‌های ناشی از رژیم غذایی ناسالم، استرس و هوای آلوده، طراوت و جوانی خود را از دست می‌دهد.

معرفی راههای مراقبت از پوست

اگر از محصولاتی که برای نوع پوست شما مناسب نیستند، استفاده کنید می‌تواند آکنه، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را تشدید می‌کند. پاکسازی پوست آلودگی‌های موجود در صورت، جوش‌های سرسیاه، لک‌ها و جای زخم‌ها را از بین می‌برد و در نتیجه پوستی شما سالم و شاداب خواهد شد.

راه های مراقبت از پوست

پاکسازی صورت شامل موارد زیر می‌باشد:

  • شستن و پاک کردن صورت
  • تمیز کردن صورت با لوسیون
  • ماساژ صورت
  • بخور دادن صورت
  • از بین بردن جوشهای سر سیاه و سفید
  • استفاده از ماسک صورت
  • استفاده از مرطوب کننده

ماساژ صورت باعث می‌شود تا خون زیر پوست شما به حرکت درآید و به دفع مواد زائد و آبرسانی پوست کمک می‌کند

فیشیال  پوست

فیشیال پوست یکی از بهترین راه‌های مراقبت از پوست صورت است. این روش درمانی به مدت یک ساعت و در دو مرحله انجام می‌شود. در این روش پوست به صورت عمیق و اساسی پاکسازی می‌شود. لایه برداری، ماساژ، بخار و ماسک در طول درمان فیشیال به جوانسازی پوست کمک می‌کند. همچنین ممکن است برخی مشکلات پوستی مثل آکنه، جوشهای سر سیاه یا کومودن را از بین ببرد.

با این روش می‌توانید پوستی درخشان داشته باشید. به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد. مزیت بزرگ این روش این است که علاوه بر روشن کردن پوست، سلول سازی، تولید کلاژن را تحریک می‌کند، یک بار فیشیال را تجربه کنید و تاثیر آن را بر سلامت پوست خود ببینید.

https://mayaskincare.ir/facial

این کار ۵ مرحله اصلی دارد که در این بخش توضیح می‌دهیم. این مراحل عبارت‌اند از:

۱. پاک‌سازی پوست

در این مرحله پوست به طور کامل تمیز می‌شود، سپس از بخورهای سرد و گرم به طور همزمان استفاده می‌شود. بخور جوش‌های صورت را نرم می‌کند.

۲. لایه‌برداری پوست

لایه برداری سلول‌های مرده را از سطح پوست پاک می‌کند و تمام آلودگی‌ها را از منافذ پوست پاک می‌کند.

۳. تخلیه منافذ پوست

در این مرحله از صورت، تمام منافذ پوست مسدود شده توسط چربی یا سلول‌های مرده، خشک می‌شوند. آنها این کار را با استفاده از ابزار و تجهیزات خاص انجام می‌دهند. باید گفت که این مرحله از فیشیال مهمترین قسمت محسوب می‌شود.

۴. ماساژ پوست

این مرحله برای تولید کلاژن، سم‌زدایی و تقویت جریان خون روی سطح پوست بسیار ضروری است. ماساژ پوست صورت مشکلات پوستی رادرمان می‌کند.

۵. ماسک صورت

در آخرین مرحله صورت ماسکی که مناسب نوع پوست و نوع مشکل شماست. استفاده می‌شود. بسته به نوع پوست، تونر، سرم و مرطوب کننده روی پوست مالیده می‌شود.

فیشیال صورت در کلینیک‌های زیبایی پوست و مو و همچنین سالن‌های زیبایی انجام میشود. در کل توصیه ما مراجعه به کلینیک معتبر و با تجربه در این زمینه است. زیرا اگر مراحل یا مواد مورد استفاده برای این درمان به درستی انتخاب نشود؛ این درمان نه تنها موثر نیست، بلکه می‌تواند مشکلاتی را برای پوست شما ایجاد کند.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن شامل ۶ مرحلهٔ اصلی است:

سم زدایی: در این مرحله تخلیه لنفاوی انجام می‌شود. این باعث بهبود گردش خون در پوست می‌شود.

پاکسازی و لایه برداری: به این ترتیب سلول‌های مرده و لایه‌های شاخی پوست با استفاده از هوای فشرده و مواد لایه بردار و عصاره‌های گیاهی از بین می‌روند.

شفاف کردن پوست: با اسیدهای ضعیف مانند اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک پوست شفاف می‌شود و منافذ مسدود شده پوست باز می‌شود.

استخراج: در این مرحله سرم لایه بردار و مواد شفاف کننده به همراه لایه پوستی که جدا شده است، حذف می‌شود.

آبرسانی: ما از یک سرم درمانی ویژه استفاده می‌کنیم که شامل تمام مواد اصلی و آنتی اکسیدان‌های مورد نیاز پوست شما می‌باشد. این سرم مخصوص پوست شما را شاداب و درخشان می‌کند.

جوانسازی: در این مرحله از نور درمانی استفاده می‌کنیم. چراغ‌های LED قرمز و مادون قرمز پوست را جوان می‌کند، قرمزی را کاهش می‌دهد و تولید کلاژن را تحریک می‌کند.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست صورت است. در میکرونیدلینگ، این دستگاه از سوزن‌های بسیار ظریف برای ایجاد میکروکانال در اپیدرم و درم پوست استفاده می‌کند. خون، سرم و پلاسما از این منافذ ترشح می‌شود و این ترشح باعث جوانسازی پوست را درپی دارد.

در واقع میکرونیدلینگ باعث افزایش میزان کلاژن در پوست صورت می‌شود که پوست صورت را ضخیم و شاداب می‌کند و ظاهری زیبا و درخشان را برای مدت طولانی به شما می‌بخشد. میکرونیدلینگ روشی موثر برای درمان آکنه و جوش، ترمیم بافت صورت و برداشتن لایه بالایی پوست است. همچنین در این لایه برداری، لایه مرده پوست نیز برداشته می‌شود که باعث شفافیت و روشنی پوست می‌شود.

مزوتراپی

مزوتراپی درمانی کم تهاجم است که به طور معمول لایه میانی پوست را درمان می‌کند و باعث جوانسازی پوست می‌شود. در این روش نیازی به جراحی یا بیهوشی نیست. با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف و تزریق‌های میکرو مواد تقویتی و کوکتل که حاوی آنزیم‌ها، عصاره‌های گیاهی، داروهای دیگر، ویتامین‌ها، هورمون‌ها را به آن تزریق می‌کنند. عمق نفوذ سوزن به پوست حدود دو تا چهار میلیمتری است.

هایفو تراپی صورت

هایفو صورت یکی از روش‌های مراقبت از پوست است. هایفو یا HIFU به معنای «اشعه فراصوت به صورت متمرکز با شدت بالا» است. این روش بدون درد و غیر تهاجمی است. امواج فراصوت به لایه خاصی از پوست انرژی وارد می‌کنند. گرمای تولید شده تا حدود ۸۰ درجه افزایش می‌یابد و در اثر شوک حرارتی، بافت در حال فرسایش از بین می‌رود. در این روش تولید رشته‌های کلاژن تحریک می‌شود و باعث جوانسازی پوست می‌شود.

نتیجه :

برای زیبایی صورت و داشتن پوستی زیبا و درخشان، داشتن روتین مراقبت از پوست بسیار مهم است. در این مقاله سعی کردیم راه های مراقبت از پوست صورت را بیان کنیم. اگر از پوست خود مراقبت نکرده اید و اکنون مشکل دارد، سعی کنید در اسرع وقت مشکلات را برطرف کنید. درمان سریعتر همیشه نتایج بهتری به همراه دارد.

منبع: پاکسازی پوست

اخبار مرتبط:
خریدار ضایعات در تهران
خریدار ضایعات در تهران

یکی از اهداف مدام این شرکت، حفظ محیط زیست است. ما با خرید این نوع فلزات، سعی داریم از آهن فلزات جدا شده و آن‌ها را در جهت دیگری برای دستیابی به اهداف دیگر استفاده کنیم، همچون حفظ محیط زیست.

منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها
منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها

قطعا یکی از اصول اولیه و اساسی زندگی مذاکره یا negotiation است، باید بدانید که جهان بر محور مذاکره می‌چرخد و اگر شما نتوانید به خوبی از پس مذاکره کردن بربیایید و با اطرافیان خود مذاکرات خوبی انجام ندهید، به موفقیتی در زندگی دست پیدا نخواهید کرد. مذاکره تکنیک‌ها و اصول خود را دارد که یادگیری آن‌ها مستلزم شرکت‌ در دوره‌ها و تمرین مستمر است. در ادامه بیشتر در خصوص مذاکره و تکنیک های مرسوم آن صحبت خواهیم کرد.

مرتضی افقه: حتی با رفع تحریم‌ها هم وضعیت اقتصادی کشور بهبود نخواهد یافت
مرتضی افقه: حتی با رفع تحریم‌ها هم وضعیت اقتصادی کشور بهبود نخواهد یافت

استاد اقتصاد: برای تحلیل و پیش بینی تحولات اقتصادی احتمالی در سال ۱۴۰۳، ابتدا لازم است شرایط اقتصادی فعلی مورد ارزیابی قرار گیرد. واقعیت آنست که طی سه دهۀ پس از پایان جنگ، اقتصاد کشور به خوبی مدیریت نشده و هرچه به امروز نزدیک‌تر شده ایم، مشکلات اقتصادی بیشتر، و شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی وخیم‌تر شده اند. دلیل آن نیز ریشه ای‌تر از آنست که سیاست‌های اقتصادی را مقصر بدانیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است