کد خبر : 210157
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - 18:48
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد زیرساخت برق در شهرک‌های صنعتی خوزستان

تفاهم‌نامه همکاری ایجاد زیرساخت برق در شهرک‌های صنعتی خوزستان میان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان امضا شد.

انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد زیرساخت برق در شهرک‌های صنعتی خوزستان

تفاهم‌نامه همکاری ایجاد زیرساخت برق در شهرک‌های صنعتی خوزستان میان محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان و علی مهدی‌پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به امضا رسید.

هدف از امضای این تفاهم تامین مالی احداث شبکه پست و خط انتقال و فوق توزیع از طریق مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان و شرکت شهرک‌ها است تا نسبت به ساخت زیرساخت‌های برق در شهرک‌های صنعتی منتخب خوزستان اقدام شود.

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق شعار سال و توسعه زیرساخت‌های صنعت برق در استان خوزستان با هدف تامین منابع مالی عملیات اجرایی و ساخت پروژه‌های برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی خوزستان، از محل ظرفیت ایجاد شده در بند (ط) تبصره (۱۵) قانون بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۱ و پیرو مبادله موافقت‌نامه میان وزارت‌خانه‌های نیرو و صمت، به امضای طرفین رسید.

عملیات اجرایی پروژه‌های هدف‌گذاری شده در شهرک‌های صنعتی منتخب آغاز شده و هدف از امضای تفاهم‌نامه مربوطه تسریع در تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ها است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است