کد خبر : 210085
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - 15:23
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

۱۲۹ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری اهواز خریداری شد

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: ۱۲۹ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری اهواز خریداری شده است که در مرحله اول ۴۰ دستگاه تا ۲ هفته آینده تحویل این کلانشهر می‌شود.

۱۲۹ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری اهواز خریداری شد

سیاوش محمودی با اشاره به نشست مشترک با مسئولان سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های وزارت کشور افزود: در این نشست مقرر شد، اتوبوس های خریداری شده در ۲ مرحله تحویل شهرداری اهواز شود.

وی ادامه داد:۴۰ دستگاه اتوبوس در مرحله اول وبقیه به مرور به شهر اهواز تحویل داده می شود که تکمیل این فرآیند نقش موثری در تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اهواز دارد.

محمودی گفت: کلانشهر اهواز بر اساس شاخص های استاندارد باید دارای ۸۰۰ دستگاه اتوبوس باشد و این در حالی است که کل ناوگان کنونی این کلانشهر شامل تنها ۹۰ دستگاه اتوبوس است که این تعداد اتوبوس جوابگوی نیاز شهر و شهروندان نیست.

وی با بیان اینکه با پیگیری مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اقدام موثری در تخصیص سهمیه خرید اتوبوس به شهرداری اهواز انجام شده است، افزود: با پیگری های انجام شده مقرر شده تا با تخصیص حواله به شهرداری اهواز توسط وزارت کشور، مرحله نخست اتوبوس های خریداری شده طی دو هفته آینده وارد شهر اهواز شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر ضرورت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری اهواز گفت: تکمیل و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری اهواز، اقدام بزرگ و ارزشمندی است که به طور جدی توسط مدیریت شهری و نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی دنبال می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است