کد خبر : 209546
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - 09:54
دسته‌بندی : سیاسی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

شهرستانی، نماینده آیت‌الله‌ سیستانی در ایران: اغتشاشگران جمعی از اراذل و اوباش هستند

نماینده آیت الله العظمی سیستانی با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران گفت: این اغتشاشات به هیچ عنوان مردمی نیست و این‌ها جمعی از اراذل و اوباش هستند که معلوم نیست از کجا آمده‌اند و از چه دشمنی خط گرفته‌اند.

شهرستانی، نماینده آیت‌الله‌ سیستانی در ایران: اغتشاشگران جمعی از اراذل و اوباش هستند

به گزارش سایت خبری مدارا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه های علمیه حوزه خواهران و هیات همراه صبح امروز با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در این دیدار در سخنانی به اهمیت و جایگاه حوزه های علمیه خواهران در تعامل با دختران و بانوان جامعه پرداخت و گفت: امروزه تنها نفت و گاز سرمایه های این کشور نیست بلکه نسل جوان ما اعم از دختران و پسران ما در حقیقت سرمایه های اصلی این کشور هستند.

وی افزود: همه ما باید قبول کنیم که به اندازه کافی کار فرهنگی و دینی برای نسل جوان انجام نداده ایم با گذاشت سال های زیادی از انقلاب اسلامی هنوز بسیاری از معارف دینی به خوبی تبیین نشده است که در این میان حوزه خواهران نقش مهمی بر عهده دارد.

نماینده آیت الله سیستانی ادامه داد: امروزه حوزه های علمیه خواهران واقعا نقش بسیار مهم و البته سخت و دشواری برعهده دارد؛ بانوان طلبه به خوبی می توانند با دختران و زنان جامعه تعامل داشته باشند و آنان را با معارف ناب اسلامی آشنا سازند؛ چراکه دشمنان از سنین کودکی برای جوانان ما و به ویژه دختران جامعه توطئه چینی می کنند.

وی نقش رسانه‌های دشمن در شبهه افکنی میان نسل نو را مهم دانست و تاکید کرد: البته دشمنان ما مشغول برنامه ریزی هستند و مدام کار و تلاش می کنند اما مهم این است که ما نیز در این نبرد، تلاش خود را مضاعف کنیم و تسلیم توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب نشویم.

وی گفت: مسئولین حوزه های علمیه خواهران باید با جان و دل برنامه ریزی داشته باشند و البته وعده ها و نصرت الهی را نیز مدنظر داشته باشند و بدانند با همه سختی هایی که در این راه مهم و با برکت می کشند اجر و پاداش الهی نیز در انتظار آنان است.

نماینده آیت الله سیستانی در پایان سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطرنشان ساخت: این اغتشاشات اخیر به هیچ عنوان مردمی نیست و اینها جمعی از اراذل و اوباش هستند که معلوم نیست از کجا آمده‌اند و از چه دشمنی خط گرفته‌اند.

خاطرنشان می شود، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران در گزارشی به بیان فعالیت های صورت گرفته در این مرکز پرداخت.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است