کد خبر : 209214
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - 08:12
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

نقش لباس زیر زنانه در بهبود روابط زوجین

زنان ایرانی از دیرباز بنا به فرهنگ و آموزه های غلط که از گذشته به آنها آموزش داده شده است، همیشه خود را به اشتباه در اولویت دوم و یا چندم زندگی قرار می دهند و نیازها و خواسته های خود را فدای خواسته دیگران به خصوص فرزند و همسر می کنند.

نقش لباس زیر زنانه در بهبود روابط زوجین

شورت زنانه ساده، فانتزی و شورت لامبادا، انواع متنوع لباس زیرهایی هستند که در افزایش زیبایی و جذابیت اندام بانوان نقش بسزایی دارند؛ همچنین علاوه بر آن بهبود روابط زناشویی نیز تاثیر مستقیم دارند. این مساله از نظر مشاوران خانواده به کرّات بیان شده است و گرمی روابط زوجین را پایه محکم برای دوام ازدواج می دانند.

لباس زیرهای فانتزی مختص بانوان از بسیاری جهات مفید هستند، استفاده از آن ها در بهداشت و سلامت زنان، افزایش روحیه و اعتمادبنفس خانم های ایرانی و همچنین بهبود روابط زناشویی تاثیر مثبت دارد.

زنان ایرانی از دیرباز بنا به فرهنگ و آموزه های غلط که از گذشته به آنها آموزش داده شده است، همیشه خود را به اشتباه در اولویت دوم و یا چندم زندگی قرار می دهند و نیازها و خواسته های خود را فدای خواسته دیگران به خصوص فرزند و همسر می کنند.

در صورتی که به صورت اصولی نگاه بیاندازیم به وضوح قابل درک است که اگر در خانواده ای مادری شاد و پرانرژی حضور نداشته باشد، محیط خانواده نیز دلمرده شده و کودکانی افسرده و دارای ناهنجاری های اجتماعی وارد جامعه می شوند.

اهمیت به لباس زیر و پوشیدن مدل های شیک و فاتنزی و با رنگ های شاد می تواند اولین گام برای رسیدن به خود در خانم های جوان و حتی میانسال باشد.

در ادامه به بیان برخی نکات مهم در انتخاب و خرید انواع شورت زنانه می پردازیم که مطمئنا به شما کمک خواهند کرد که آنچه مدنظرتان هست را به آسانی تهیه نمایید.

نکات مهم در انتخاب و خرید انواع شورت زنانه

  • به سراغ رنگ های شاد و روشن بروید و دست از رنگ های تیره بکشید. شما با شورت زنانه شیک با رنگ جذاب و خیره کننده روابط خود با پارتنرتان را متحول خواهید نمود. رنگ های سفید، زرد، قرمز، سبز و آبی را جایگزین رنگ ها مات تیره مانند مشکی دودی و خاکستری کنید.
  • سنت شکنی کنید و به سراغ شورت های فانتزی مدل جدید بروید. خوشبختانه صنعت لباس زیر بانوان روز به روز در حال تولید مدل های جدید و متنوع است. شورت های لامبادا بندی یا شورت فاق باز و این مدل  ها  را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.
  • شورت لامبادا زنانه فانتزی ترین نوع شورت است و برای تحریک بیشتر طراحی و تولید شده اند و این نوع شورت ها طرفدار بسیار زیادی در بین خانم ها دارند.
  • حتما حتما در انتخاب و خرید شورت، لباس خواب و کاستوم نظر و سلیقه همسرتان را جویا شوید و با هم به سراغ فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنان مانند فروشگاه نیلاتن بروید و دوتایی به انتخاب لباس زیر بپردازید.
  • ست های فانتزی و عروسکی بدن نما را انتخاب کنید. این مدل های شورت لامبادا پارچه کمتری دارند و با استفاده از بند، گیره و مرواید جذابیت خاصی به به اندام تان می بخشند.
  • در انتخاب لباس زیرتان حتما در ابتدا رضایت و روحیه خوب خودتان در اولویت باشد و سپس از همسرتان نظرخواهی کنید و سلیقه او را نیز به کار ببرید.
  • برخی از اندام های خود را پوشیده نگه دارید تا حس کنجکاوی پارتنرتان را تحریک نمایید. این گزینه را می توانید با پوشیدن لباس های کاستوم جذاب نیلاتن تجربه نمایید.

روانشناسی رنگ ها در انتخاب لباس زیر زنانه

مهمترین فاکتور در انتخاب و خرید شورت های زنانه و لامبادا رنگ بندی است. دنیای رنگ ها بسیار پیچیده تر از این حرف هاست و نکات و رازهایی برای گفتن دارد. هنگام انتخاب انواع لباس زیر زنانه به این نکات روانشناسی رنگ توجه داشته باشید.

روانشناسی رنگ آبی

رنگ آبی نماد آرامش و انرژی مثبت است و از صلح درونی و آرامش ذاتی نشات می گیرد. در صورتی که می خواهید در نگاه همسرتان شاهزاده ای جذاب و آرام باشید؛ پیشنهاد نیلاتن تهیه یک ست شورت و سوتین آبی رنگ جذاب است.

روانشناسی رنگ قرمز

قرمز منبعی از شور و هیجان و عشق است. برای نشان دادن اشتیاق خود به رابطه حتما از رنگ قرمز استفاده کنید. پیشنهاد ما به بانوان گرامی تهیه یک یا دو دست لباس زیر و لباس خواب قرمز رنگ فانتزی است.

روانشناسی رنگ زرد

اگر طرفدار رنگ های شاد و پرنشاط هستید باید بدانید که علاوه بر رنگ قرمز، رنگ زرد نیز نماد شادی و هیجان است. رنگ زرد به طور چشمگیری احساسات را برانگیخته می کند. نظرها را به سرعت به سمت خود جلب می نماید.

روانشناسی رنگ نارنجی

رنگ نارنجی نیز از رنگ های شاد و هیجانی است. نماد شور، عشق، شیفتگی و تحریک است. لباس زیری با رنگ نارنجی حس اشتیاق و اعتمادبنفس شما را افزایش می دهد و مانند افراد ماجراجو پر از هیجان خواهید شد.

روانشناسی رنگ مشکی

رنگ مشکی نمادی از قدرت است و به شما احساس اعتمادبنفس فوق العاده ای را می بخشد. البته رنگ مشکی افراد را کمی مرموز و دست نیافتنی می سازد. حتما مانند لباس زیر قرمز، چند دست شورت و سوتین مشکی توری را در کشو لباس زیرتان داشته باشید.

روانشناسی رنگ صورتی

رنگ صورتی نمادی از عشق و محبتی بی قید و شرط است. مانند رنگ آبی آرامش را به بیننده انتقال می دهد و البته نمادی از انرژی زنانه است. رنگ صورتی شما را فردی دوست داشتنی و دلبر نشان می دهد.

خرید اینترنتی انواع لباس زیر فانتزی و شیک

خرید اینترنتی دسترسی شما را به مدل های جدید و فانتزی انواع شورت های لامبادا شیک، بندی و توری و همچنین انواع لباس خواب و کاستوم را آسانتر نموده است. خرید از فروشگاه اینترنتی نیلاتن بسیار محرمانه است و سفارش شما بعد از دو بار بسته بندی شدن به اداره پست تحویل داده شده و هیچ گونه اثری از محتوای داخل بسته بر روی پاکت نوشته نمی شود.

نیلاتن

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات لباس زیر بانوان می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن (nilatan.com) مراجعه نمایید و لیست محصولات متنوع را مشاهده نمایید.

از طریق کانال های ارتباطی زیر به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خرید محصولات؛ با تیم ما در ارتباط باشید.

ایمیل جهت مشاوره:   nilatanco@gmail.com

تماس و مشاوره تلفنی:  ۰۲۵۳۲۹۱۲۹۲۰

آیدی اینستاگرام: @nilatanco

آدرس پستی: استان قم- میدان شهید صدوقی- خیابان شهید صدوقی – بلوار فردوسی

اخبار مرتبط:
هدیه تبلیغاتی با طراحی اختصاصی، ویژگی‌ها و انواع
هدیه تبلیغاتی با طراحی اختصاصی، ویژگی‌ها و انواع

بسیاری از شرکت‌ها، مراکز اداری و تجاری بنا به اهداف مختلف میخواهند چندین هدیه تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه دهند. زمانی که صحبت از تبلیغ می‌شود مقصود این است که شرکت‌ها بتوانند از این طریق برند خود را بیشتر جلوه دهند و یا در مواردی تاثیری بر روی افزایش فروش داشته باشند. البته این یک مورد از کاربردهایی است که یک هدیه تبلیغاتی زیبا، با کیفیت و با ارزش دارد. می‌خواهیم ببینیم که طراحی اختصاصی و منحصر به فرد برای این هدایا چه ویژگی هایی دارد و آیا میتوان هر طرحی را که کاربران ارائه میدهند را ساخت؟ برای دریافت پاسخ این سوالات به ادامه مقاله توجه فرمائید.

محبوب ترین برند های یونیت دندانپزشکی کدام اند؟
محبوب ترین برند های یونیت دندانپزشکی کدام اند؟

در رشته دندانپزشکی اهمیت کیفیت تجهیزات پرررنگ تر از سایر شاخه های پزشکی و فعالیت های درمانی است. هر چقدر از تجهیزات باکیفیت تری در این حوزه استفاده شود، کیفیت عملکرد دندانپزشک ارتقا می یابد و فرایند درمان نتایج بهتری به همراه دارد. یونیت های دندانپزشکی یکی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در مطلب ها و کلینیک ها هستند. در هر کلینیک حداقل یک یونیت مجهز قرار گرفته که بیماران برای دریافت خدمات مورد نظر بر روی آن می نشینند. یونیت های دندانپزشکی از چندین برند تجاری معتبر ارائه می شوند. برای انتخاب بهترین مدل آن ها باید به برترین برندهای عرضه کننده یونیت دندانپزشکی توجه داشته باشید.

چای چکش سبز یعنی چه؟
چای چکش سبز یعنی چه؟

وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، نوشیدن یک چای می‌تواند آغازگر یک روز پرتلاش دیگر باشد. همچنین شما با نوشیدن چای در ساعات کاری خود می‌توانید خستگی فعالیت روزانه‌تان را کاهش دهید. چای یک نوشیدنی معجزه‌گر است که می‌تواند آغاز روابط دوستی و آشنایی نیز باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است