کد خبر : 208332
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - 04:34
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

وجود بیش از ۱۳۰ نقطه حفاری‌ ترمیم‌نشده در اهواز

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ نقطه از شبکه فاضلاب شهر اهواز حفاری شده اما تاکنون اقدامی برای اصلاح و تکمیل این نقاط به منظور حل مشکل تردد مردم انجام نشده است، گفت: وزارت نیرو باید هرچه سریعتر نسبت به تخصیص اعتبارات کافی برای تکمیل طرح‌های فاضلاب اهواز اقدام کند.

وجود بیش از ۱۳۰ نقطه حفاری‌ ترمیم‌نشده در اهواز

سید کریم حسینی اظهار کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبفا در اهواز باید هرچه سریعتر و پیش از شروع بارش‌ها تکمیل و آسفالت شوند زیرا برای مردم ایجاد زحمت و مشکل خواهند کرد.

وی افزود: بیش از ۱۳۰ نقطه از شبکه فاضلاب شهر اهواز حفاری شده اما تاکنون اقدامی برای اصلاح و تکمیل این نقاط به منظور حل مشکل تردد مردم انجام نشده است که این مساله در ادامه فصل بارش‌ها بسیار مشکل‌ساز است. همچنین علاوه بر فصل بارندگی با توجه به اینکه در فصل مدارس قرار داریم مشکلاتی را برای تردد دانش آموزان و دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

وزارت نیرو نسبت به تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح‌ فاضلاب اهواز اقدام کند

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تخصیص اعتبارات کافی برای اجرای طرح‌های فاضلاب مهمترین مشکلی است که آبفا برای تکمیل و ترمیم نوارهای حفاری و آسفالت نقاط کنده کاری شده با آن مواجه است که وزارت نیرو باید هرچه سریعتر نسبت به تخصیص اعتبارات کافی برای تکمیل طرح‌های فاضلاب اهواز اقدام کند.

وی گفت: پیمانکاران نیز مشکل نقدینگی را علت عدم تکمیل طرح‌های فاضلاب اهواز می‌دانند که باید برای حل آن هرچه سریعتر راهکاری اندیشیده و این طرح‌ها تکمیل شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است