کد خبر : 207012
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - 17:29
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اجتماعی
چاپ

روایت خبرگزاری نزدیک به سپاه از مراسم تشییع «اسماعیل مولودی» در مهاباد/ دادگستری استان آذربایجان غربی: ماموران ما به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی کنند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان درباره علت کشته شدن یک جوان در شهرستان مهاباد مدعی شد: طبق گزارش‌های ارائه شده این فرد با گلوله جنگی کشته شده و جسد وی را از محلی پیدا کردند که کانون تجمعات و اغتشاشات نبوده و ماموران نیز به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی کنند.

روایت خبرگزاری نزدیک به سپاه از مراسم تشییع «اسماعیل مولودی» در مهاباد/  دادگستری استان آذربایجان غربی: ماموران ما به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه با ادعای اینکه «اسماعیل مولوی» در تظاهرات روزگذشته این شهر و با گلوله نیروهای امنیتی کشته نشده است نوشت: «به دنبال شایعات کشته شدن یک فرد به نام اسماعیل مولودی در اغتشاشات شب گذشته مهاباد صبح امروز صد‌ها نفر از مردم در تشییع جنازه این فرد شرکت کردند.

این خبرگزاری ادامه داد: تشییع جنازه به صورت عادی ادامه داشت تا اینکه پس از ورود به جمعیت به شهر هنگام بازگشت از آرامستان عده ای معدود اقدام به حاشیه کشیدن تجمع کردند و شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و جمعیت را به سمت فرمانداری این شهر هدایت کردند.

حدود ۵۰۰ تن با تجمع مقابل فرمانداری اقدام به سنگ پراکنی و آسیب به تابلو و نرده های فرمانداری کردند که با دخالت پلیس متفرق شدند.

همچنین ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان درباره علت کشته شدن یک جوان در شهرستان مهاباد مدعی شد: طبق گزارش‌های ارائه شده این فرد با گلوله جنگی کشته شده و جسد وی را از محلی پیدا کردند که کانون تجمعات و اغتشاشات نبوده و ماموران نیز به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی کنند.

اخبار مرتبط:
کرایه‌های حمل ونقل عمومی در تهران از امروز گران شد
کرایه‌های حمل ونقل عمومی در تهران از امروز گران شد

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران از امروز اعمال شد.

پلیس: اجرای طرح نور را ادامه خواهیم داد/ وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده
پلیس: اجرای طرح نور را ادامه خواهیم داد/ وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده

فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان‌سازی معاندین در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است