کد خبر : 206702
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - 09:26
دسته‌بندی : اسلاید، سیاسی
چاپ

سردار علایی: ایران دوباره از روسیه بازی خورد/ موضوع پهپاد رسانه‌ای شد تا ایران را گروگان بگیرند/ روسیه از ابتدای حمله به اوکراین به دنبال کشاندن پای ایران به جنگ بود

روسیه از ابتدای حمله به اوکراین به دنبال کشاندن پای ایران به آن جنگ بود، تا هم تنها نماند و هم فشارهای تحریم بر ایران افزوده شود و هم خیالش از حل شدن مسئله هسته ای ایران راحت شود.

سردار علایی: ایران دوباره از روسیه بازی خورد/ موضوع پهپاد رسانه‌ای شد تا ایران را گروگان بگیرند/ روسیه از ابتدای حمله به اوکراین به دنبال کشاندن پای ایران به جنگ بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار حسین علایی گفت: منافع ملی ایران نیز ایجاب می کند که دولت جمهوری اسلامی ایران در جنگ اوکراین بی طرف باشد و از فرصت پدید آمده برای حل مسائل کشور با اروپا و آمریکا و به نفع مردم استفاده کند. اگر ایران بتواند برای صادرات گاز و نفت به اروپا به تفاهمی خوب دست یابد، صلح در منطقه نیز پایدارتر می شود. مسئله اصلی ایران در حال حاضر، رفع کلیه تحریم ها و تلاش برای ورود به بازار جهانی و از بین بردن تنش های آمریکا و اروپا با جمهوری اسلامی است تا مردم کشور راضی باشند. بنابراین بهترین سیاست برای جمهوری اسلامی ایران، همچنان حفظ بی طرفی در جنگ اوکراین و تلاش برای پایان دادن به آن و برنامه ریزی برای رفع اختلافات با آمریکا و اروپا و به جریان انداختن صادرات انرژی به کشورهای مختلف جهان به ویژه به کشورهای غربی است.

وی ادامه داد: روسیه از ابتدای حمله به اوکراین به دنبال کشاندن پای ایران به آن جنگ بود، تا هم تنها نماند و هم فشارهای تحریم بر ایران افزوده شود و هم خیالش از حل شدن مسئله هسته ای ایران راحت شود و هم سیاست خارجی ایران را به گروگان بگیرد و هم بتواند رفتار مستقل ایران را به نوعی مهار کند.

شاید به همین دلیل باشد که روسیه موضوع خرید پهپاد از ایران را رسانه ای کرد و به طور مرتب بر آن دمید و برای آن تبلیغ کرد، این در حالی است که موضع رسمی وزارت امور خارجه ایران عدم پشتیبانی تسلیحاتی از طرفین جنگ و حفظ موضع بیطرفی و تلاش برای خاتمه یافتن جنگ است.

مسئله اصلی ایران در حال حاضر، رفع کلیه تحریم ها و تلاش برای ورود به بازار جهانی و از بین بردن تنش های آمریکا و اروپا با جمهوری اسلامی است تا مردم کشور راضی باشند. بنابراین بهترین سیاست برای جمهوری اسلامی ایران، همچنان حفظ بی طرفی در جنگ اوکراین و تلاش برای پایان دادن به آن و برنامه ریزی برای رفع اختلافات با آمریکا و اروپا و به جریان انداختن صادرات انرژی به کشورهای مختلف جهان به ویژه به کشورهای غربی است.

اخبار مرتبط:
ابراهیم فیاض: نتیجه تیترهای منفی و تلخ اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه است
ابراهیم فیاض: نتیجه تیترهای منفی و تلخ اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه است

جامعه‌شناس و تحلیلگر اصولگرا مدعی شد: وقتی مطالب آرامش بخش در کنار موضوعات انتقادی مطرح نشود و فقط مردم با یکسری تیترهای منفی و تلخ مواجه می شوند که نتیجه اش اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه خواهد بود.

نماینده مجلس: موشک‌های ما برای صلح است
نماینده مجلس: موشک‌های ما برای صلح است

آصفری گفت: غربی ها علاقمند نیستند بدون چراغ سبز آمریکا اقدامی انجام دهند. این پاسخ ایران می تواند صلح آمیز باشد. همواره گفتیم «موشک های ما برای صلح است»، امروز طرف مقابل متوجه قدرت موشک های ما شد و شلیک این موشک ها تأثیر مثبتی را در سیاست خارجی ما می تواند به دنبال داشته باشد.

ابراز رضایت روزنامه اصولگرا از حمایت خاتمی و روحانی از سپاه
ابراز رضایت روزنامه اصولگرا از حمایت خاتمی و روحانی از سپاه

روزنامه نزدیک به جریان قالیباف نوشت: هرچند که واکنش خاتمی نسبت به هم‌قطارانش با تأخیر مطرح شد؛ اما همین واکنش‌ها را می‌توان به‌عنوان مثالی در وحدت ملی ایران در مواجهه با برهه‌های سرنوشت‌ساز تعبیر کرد.  

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است