کد خبر : 206184
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - 18:51
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

مشکل آبگرفتگی در ۵۶ نقطه بحرانی اهواز برطرف شده است

شهردار اهواز گفت: مشکل آبگرفتگی ۵۶ نقطه بحرانی اهواز شناسایی و در اقدامی ضربتی با همکاری اداره آبفا خوزستان برطرف شده است.

مشکل آبگرفتگی در ۵۶ نقطه بحرانی اهواز برطرف شده است

رضا امینی روز جمعه در آیین رونمایی از ماشین آلات و تجهیزات شهردار اهواز در پایگاه هدایت آب های سطحی این شهر بیان کرد: امسال نیز این تجهیزات برای برطرف کردن مسایل مربوط به آبگرفتگی احتمالی خریداری شده که در روزهای آینده بر تعداد آنها افزوده می شود.

وی گفت: در نخستین ماه پاییز ۱۴۰۱ این تجهیزات را به مردم اهواز هدیه می دهیم و امیدواریم که دیگر شاهد آبگرفتگی در معابر سطح این شهر نباشیم.

امینی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که سال‌های گذشته هنگام بارندگی برای مردم اهواز ایجاد می شد ماندن آب های سطحی تا ساعات زیادی در سطح شهر بود که این غیر قابل قبول و مانع از زندگی عادی مردم می‌شد.

وی گفت: امیدواریم که با اقدامات به موقع و همکاری شهرداری اهواز و آبفا با هدایت شورای اسلامی شهر که همواره همراه ما بوده بتوانیم پاییز و زمستان خوبی را برای مردم عزیزمان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: این آیین و این مانور در جهت ارزیابی عملکرد آمادگی کارکنان شهرداری در رفع آب های سطحی است.
شهردار اهواز با بیان اینکه ۵۰ پمپ دیگر خریداری خواهد شد گفت:برخی تجهیزات خریداری شده پس از مراسم امروز، برای استفاده در اختیار مناطق شهرداری قرار خواهد گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این آیین گفت: شهر اهواز با کم و کاستی هایی روبه رو است ولی با وحدت و کارهای جهادی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.
سیاوش محمودی بیان کرد: ما با کارهای جهادی باید وظایف خود را با جدیت و مسوولیت بیشتر انجام بدهیم و البته باید کارها شتاب گیرد.
وی افزود: یکی از اولویت های ما جمع آوری آب های سطحی در اهواز بود که وضعیت نسبت به سال های گذشته بهتر شده است.

وی بیان کرد: از آبفا بابت پروژه ها و ترمیم هایی که انجام نداده گله مند هستیم. اگر همکاری شهرداری اهواز نبود این کارها صورت نمی‌گرفت.

محمودی ادامه داد: انتظار داریم با توجه به کارهای صورت گرفته و هزینه های انجام شده فصل بارندگی امسال، تعداد مناطق دارای آب گرفتگی اهواز به تعداد انگشتان دست برسد و دیگر پذیرفتنی نیست که آبهای سطحی در نقطه ای بیش از ۱۲ ساعت بماند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است