کد خبر : 205752
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - 19:42
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: صولت مرتضوی ظرفیت لازم برای اطمینان نمایندگان را دارد

احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد در مجلس، گفت: نمایندگان به یک نقطه اطمینان بخشی درباره کارنامه کاری گزینه پیشنهادی وزارت کار نزدیک شده اند.

نماینده مجلس: صولت مرتضوی ظرفیت لازم برای اطمینان نمایندگان را دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد راستینه در زمینه معرفی «صولت مرتضوی» برای تصدی وزرات کار ور فاه اجتماعی به مجلس گفت: به واقع آقای رئیس جمهور مطمئن ترین فرد برای تصدی وزارت کار و رفاه اجتماعی را آن هم به خاطر دغدغه های مهم نمایندگان، به مجلس معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه رفع محرومیت یکی از مهمترین دغدغه های نمایندگان مجلس قلمداد می شود، بیان کرد: نمایندگان دغدغه های معیشتی مردم را به جد پیگیری می کنند و پیگیر موضوع اشتغال جوانان هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این وزارتخانه یکی از وزارتخانه های کلیدی در ایجاد اشتغال و سیاست های راهبردی در حوزه اشتغال و حل رفع محرومیت است لذا با توجه به اینکه بخش زیادی از مردم از ظرفیت های این وزارتخانه در قالب سازمان تامین اجتماعی بهره مند می شوند و صندوق های بازنشستگی هم وضعیت خوبی ندارند، ما نیازمند یک مدیر قوی همچون صولت مرتضوی در این وزارتخانه بودیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین اقای مرتضوی ۳۱ سفر استانی به سراسر کشور داشته و فرصت ها و چالش ها را از نزدیک مشاهده کرده و واحدهای اقتصادی همه وزارتخانه ها را رصد کرده و جلسات مستمری با وزارتخانه ها داشته است.

راستینه با بیان اینکه مرتضوی اشراف کاملی به امور اقتصادی سراسر کشور دارد، بیان کرد: همچنین گزینه پیشنهادی وزارت کار قدرت هم افزایی بین دستگاه ها را دارد.

وی تاکید کرد: آقای مرتضوی ظرفیت لازم را برای اطمینان نمایندگان دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان به یک نقطه اطمینان بخشی درباره کارنامه کاری گزینه پیشنهادی وزارت کار نزدیک شده اند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است