کد خبر : 205482
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - 14:36
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: در یک سال اخیر در دولت انقلابی اتفاقات مبارکی افتاده/ ما درک می‌کنیم که مردم مشکلات فراوانی دارند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ما درک می‌کنیم که شما مشکلات فراوانی دارید و در طی سال‌های اخیر مشکلات اقتصادی و معیشتی واقعا فشارهایی را به شما مردم عزیز وارد کرده است. گاهی برخی از سوءتدبیرها توسط مسئولین در دولت‌های مختلف آسیب‌هایی را به شما وارد کرده به خصوص 8سال حاکمیت تفکر غربگرا و لیبرال باعث شد که اقتصاد کشور دچار مشکل شود و معیشت مردم هم متاسفانه با تنگناهایی مواجه شود.

نماینده مجلس: در یک سال اخیر در دولت انقلابی اتفاقات مبارکی افتاده/ ما درک می‌کنیم که مردم مشکلات فراوانی دارند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام «حسن شجاعی علی آبادی» رئیس کمیسیون اصل نود نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی درباره اعتراض های هفته های گذشته گفت: به نظر بنده در این ماجراها چند موضوع را باید خطاب به چند گروه متذکر شد. یک دسته قطعا دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند که ۴دهه است که هر چه تیر‌انداخته‌اند همه به سنگ خورده است. این دشمنان که در مواردی مانند بروز آشوب و اغتشاش ناگاه بسیار فعال می‌شوند و در فقره اخیر هم دیدیم که عصبانیت دشمنان ایران از ناکامی ۴۰ساله در ساقط کردن این نظام به شکل کم سابقه‌ای با فحاشی‌ها، بددهنی‌ها و خشونت‌های حیرت آور بروز و ظهور یافت تا امنیت را خدشه‌دار کنند و متعاقب آن به ملت عزیز ایران آسیب وارد کنند.

وی افزود: خب اولین نکته را باید به دشمنان این آب و خاک گفت که شما هنوز هم ملت ایران را به‌درستی نشاخته‌اید. این ملت، ملتی است که اسلام و مبانی عمیق انقلاب اسلامی را از عمق جان قبول دارد و برای دفاع از آنها خون‌های پاک بسیاری از فرزندانش بر زمین ریخته شده و هرگاه این ملت خطری را علیه اسلام یا انقلاب حس کند آن‌گاه چون سیلی خروشان به میدان می‌آید و موجبات حیرت همگان را پدید می‌آورند که حوادث عاشورای ۱۳۸۸ و متعاقب آن حرکت عظیم ۹دی ۱۳۸۸ را می‌توان یک نمونه از خروش غیرت دینی و ملی ایرانیان نامید.

شجاعی خاطرنشان ساخت: نکته دوم را باید به مردم عزیزمان عرض بکنیم. ما درک می‌کنیم که شما مشکلات فراوانی دارید و در طی سال‌های اخیر مشکلات اقتصادی و معیشتی واقعا فشارهایی را به شما مردم عزیز وارد کرده است. گاهی برخی از سوءتدبیرها توسط مسئولین در دولت‌های مختلف آسیب‌هایی را به شما وارد کرده به خصوص ۸سال حاکمیت تفکر غربگرا و لیبرال باعث شد که اقتصاد کشور دچار مشکل شود و معیشت مردم هم متاسفانه با تنگناهایی مواجه شود. راه‌حل این قبیل مشکلات حتما همت جهادی تحت لوای یک اتحاد و یکپارچگی در کشور است کمااینکه در یک سال اخیر در دولت انقلابی اتفاقات مبارکی افتاده و آرام آرام شرایط به نفع مردم تغییر خواهد کرد. بنابراین با وحدت و همدلی باید به حل مشکلات بپردازیم که این نهضت حل مشکل هم در دولت انقلابی آغاز شده و ان شاءالله آثار و نتایج آن برای مردم آشکار خواهد شد.

نماینده مردم زنجان گفت: یک موردی هم خطاب به مسئولین عرض کنم که مردم عزیز انتظار دارند مسئولین همرنگ با آنها باشند. طبعا باید مراقب باشیم دچار تجمل نشویم و مردم را محرم بنامیم اگر سؤالی را در ذهن مردم هست به سؤال‌شان پاسخ دهیم اگر مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند احساس کنند که مسئولین هم همراه مردم هستند. چنین نباشد که مردم حس کنند سختی‌ها را آنها تحمل می‌کنند و تنعم برای مسئولین است. مسئولین باید نگاه کنند و ببینند که در عالی‌ترین سطح نظام رهبرمعظم انقلاب در اوج ساده زیستی هستند و یکی از اصلی‌ترین دلایل پیوستگی آحاد جامعه با رهبرانقلاب به دلیل همین صفات حسنه است. بنابراین باید خودمان را همرنگ با مردم نگه داریم و اهل گفت‌وگو با مردم باشیم.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است