کد خبر : 205480
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - 14:30
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

منتجب نیا: این‌روزها قابل‌ پیش‌بینی بود/ تحت‌هیچ شرایطی نباید با جوانان با زبان‌زور حرف زد

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با اشاره به حاشیه‌های این‌روزها اظهار داشت: عده‌ای از مردم که اتفاقا اکثرشان جوان هستند، به مساله‌ای اعتراض دارند و می‌خواهند صدای‌شان شنیده شود. این یعنی همان مردم‌مداری که از اول قرار بود در نظام جمهوری‌اسلامی جدی گرفته شود. نمی‌دانم، چرا گروهی که عادت به افراطی‌گری دارند نمی‌توانند یا نمی‌خواهند بدانند کارهای‌شان چه ضررهایی به شان نظام و آرامش جامعه می‌زند. ایران کشوری نیست که با مردم‌اش به تندی رفتار شود.

منتجب نیا: این‌روزها قابل‌ پیش‌بینی بود/ تحت‌هیچ شرایطی نباید با جوانان با زبان‌زور حرف زد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با اشاره به حاشیه‌های این‌روزها اظهار داشت: عده‌ای از مردم که اتفاقا اکثرشان جوان هستند، به مساله‌ای اعتراض دارند و می‌خواهند صدای‌شان شنیده شود. این یعنی همان مردم‌مداری که از اول قرار بود در نظام جمهوری‌اسلامی جدی گرفته شود. نمی‌دانم، چرا گروهی که عادت به افراطی‌گری دارند نمی‌توانند یا نمی‌خواهند بدانند کارهای‌شان چه ضررهایی به شان نظام و آرامش جامعه می‌زند. ایران کشوری نیست که با مردم‌اش به تندی رفتار شود.

رسول منتجب نیا افزود: گشت‌ارشاد در حالی دردسرساز شده است که از اول هم معلوم بود، این نوع رفتار تبعات خواهد داشت.

وى با بیان اینکه تحت‌هیچ شرایطی نباید با جوانان با زبان‌زور حرف زد، ادامه داد: مردم یادشان است که آقای رئیسی در انتخابات این وعده را  داد که گشت‌ارشاد را به‌جای مردم برای مسئولین می‌گذارد. اما به جاى رسیدگى به فساد، گشت ارشاد دختران فعال بوده است.

منتجب نیا افزود:‌ مردم فراموش نکرده‌‌اند، همه کاندیداهای اصولگرایی در مناظره‌های انتخاباتی چقدر از مذمت فیلترینگ حرف زدند و قول دادند،‌ به‌هیچ وچه سراغ محدود کردن فضای مجازی نخواهند رفت. فیلم مناظره‌های انتخاباتی موجود است که آقای رئیسی گفتند، اجازه نخواهم داد کسب و کار مردم با فیلترینگ تعطیل شود. جالب است، مردم گرفتار تامین هزینه‌های ابتدایی هستند و دولت که باید به فکرشان باشد، با فیلتر کردن فضای‌مجازی سختی‌های‌شان را بیشتر کردند. نمی‌دانم چطور به این تصمیم رسیده‌اند و چطور می‌شود به‌راحتی مسیر مردم را صعب‌العبور می‌کنند.

این چهره اصلاح‌طلب همچنین تصریح کرد: آقایان یک‌سال است که پای میز مذاکرات می‌روند و هر روز بیشتر از برجام فاصله می‌گیرند. جالب است، تا زمانی که آقای ظریف و تیمش مسئولیت داشتند، سنگی نماند که در مسیر کارشان نگذارند و به‌یکباره فهمیده‌‌اند به برجام احتیاج داریم. آنهم در شرایطی که حتی نمی‌توانند به قول و قراری که دولت روحانی با طرفین رسیده بود، برسند. نتیجه‌اش هم این شده است که مردم برای خریدهای اولیه خود هزار و یک مشکل دارند.

رسول منتجب‌نیا در پایان گفت: زمانیکه شورای‌نگهبان اسم ۷ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ را رسما اعلام کرد، این‌روزها قابل‌ پیش‌بینی بود. یعنی وقتی چهره‌ شاخصی چون علی‌لاریجانی را ردصلاحیت کردند، معلوم شد، به فکر مردم نیستند و فقط می‌خواهند آنچه که در ذهن‌شان است را پیاده کنند.

اخبار مرتبط:
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تایید شد/ سردار جعفری: اینکه ماموری خطا کند، طبیعی است / طرح نور باید ادامه پیدا کند I ببینید
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تایید شد/ سردار جعفری: اینکه ماموری خطا کند، طبیعی است / طرح نور باید ادامه پیدا کند I ببینید

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب شیر خاورمیانه داده‌اند
خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب شیر خاورمیانه داده‌اند

ایرنا نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند

سردار جوکار، نماینده مجلس: همه باید در برخورد با بی‌حجابی به پلیس کمک کنند
سردار جوکار، نماینده مجلس: همه باید در برخورد با بی‌حجابی به پلیس کمک کنند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قوه قضاییه باید قانون را اجرا کند. وظیفه همه دستگاه‌هااست که با بی حجابی برخود کنند و به پلیس برای اجرای قانون حجاب کمک کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است