کد خبر : 204352
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - 13:34
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: باید صدای مردم را شنید

نماینده بجنورد، جاجرم و سملقان در مجلس با تاکید بر اینکه شنیدن صدای مردم بسیار مهم است، گفت: در راستای انسجام ملی و وحدت آفرینی، امروز کشور به یک گفتمان سازی قوی نیاز دارد و کرسی‌های آزاداندیشی تعاملی باید بین آحاد جامعه رویکردی داشته باشد که حقوق شهروندی مردم و مطالبات اقشار مختلف شنیده شود.

نماینده مجلس: باید صدای مردم را شنید

به گزارش سایت خبری مدارا، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه هفته قبل مجلس گفت: رای عدم اعتماد مجلس به وزیر کار نشان داد که مجلس ضمن احترام به دولت، این وزارتخانه را مهم می‌داند و وزارتخانه مردم وزیری قوی را می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به معلولان، محرومان و مهارت آموزی در جامعه و رفاه و کارگران و بازنشستگان و پیشکسوتان داشته باشد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات همچنین تاکید کرد: در راستای انسجام ملی و وحدت آفرینی، امروز کشور به یک گفتمان سازی قوی نیاز دارد و کرسی‌های آزاداندیشی تعاملی باید بین آحاد جامعه رویکردی داشته باشد که حقوق شهروندی مردم و مطالبات اقشار مختلف شنیده شود.

وحیدی با تاکید بر لزوم پیاده‌سازی نظام شایستگی در ارکان دولت، گفت: توجه دادن به علوم شناختی و توجه به اقتصادی که بیش از ۱۰ سال رشد آن در حد صفر بوده است و همچنین لزوم خدمت‌رسانی شبانه روزی در همه مدیریت ها بسیار مهم است. همچنین بعضی از طرح هایی که دولت شروع کرده مثل طرح مسکن ملی، اجاره بهای منازل، بورس، قیمت‌ها و توجه به راه‌های کشور و بعضی از خدمات عمرانی از مواردی است که نیاز به توجه ویژه‌ای دارد و می‌طلبد که افراد در جریان اداره کشور مواظبت کنند که در بعضی از  تحلیل‌های امنیتی خود روندی را نداشته باشند که آینده کشور دچار دو قطبی شود و خدای نکرده این فضای دو قطبی باعث شود که خلاف مشی رهبری اقدام شود.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که شنیدن صدای مردم بسیار مهم است؛ آنچه که امروز برای آینده جوانان مهم است امید دادن به آینده است و امید دادن به آینده در برآیند اعمال مدیران کشور نمایان خواهد شد.

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است