کد خبر : 203703
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - 13:28
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

احتمال ریزش سکوهای ورزشگاه آزادی وجود دارد

احمد مددی مدیر پیشین ورزشگاه آزادی بار دیگر هشدار داد که سکوهای این ورزشگاه امکان ریزش دارند.

احتمال ریزش سکوهای ورزشگاه آزادی وجود دارد

به گزارش سایت خبری مدارا، مدیر پیشین ورزشگاه آزادی امروز در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو بار دیگر درباره احتمال ریزش سکوهای این ورزشگاه هشدار داد. او گفت: «مشخصا از مجموعه پیر و سالخورده آزادی، از همه ابنیه‌ها و تاسیساتش، از سالن ۱۲ هزار نفری تا ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری، تمام هشدارهای لازم را در این‌باره دادم. در برخی سکوها گزارش عوامل خطرزا را در چند صفحه به شرکت توسعه ارسال کردم. در آنجا طبقات و زون‌های خطرزا را صندلی به صندلی اشاره کردم که در کجاها مشکل ریزش داریم. این هم به خاطر ۵۰ سال عمری است که از این ورزشگاه می‌گذرد.»

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا با حضور یک جمعیت زیاد امکان ریزش سکوها وجود دارد، گفت: «حتما در برخی از سکوها احتمال ریزش وجود دارد. در بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان فیلمی که هواداران استقلال گرفته بودند، کامل نشان داده بود که سکو ریزش کرده است. ‌در چند بازی قبل و بعد از آن هم چند سکو ریزش کرده بود و ما مرمت مقطعی کردیم. ‌مشخص کردیم که کدام زون‌ها باید مورد بازسازی، سبک‌سازی و مقاوم‌سازی قرار بگیرند.»

مددی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز گفت: «یک‌سری مسائل را نمی‌توانم بگویم اما مستندات غیرقابل انکاری دارم که نشان می‌دهد از روز اول دغدغه برق، سکوها، تاسیسات الکترونیکی، فاضلاب و خیلی دیگر از مسائل آزادی را داشتم که متاسفانه بازخورد درستی را از این نامه‌ها ندیدم. اخیرا جلسه‌ای با حضور مسئولان فرمانداری و استانداری، معاون دادستان، وزارت راه و مسکن و شهرسازی به عنوان متولی ایمنی ساختمان‌ها و مدیرعامل شرکت توسعه در خود ورزشگاه آزادی به اصرار من برگزار شد. همان جا هم مدیرعامل شرکت توسعه عنوان کرد وجود ناایمنی در سکوها شیطنت است و در حال شیطنت کردن هستند. وقتی نگاه این است چه توقعی دارید؟ نامه‌های متعدد مراجع مرتبط در خصوص ناایمن بودن برخی از سکوها موجود است. نمی‌دانم چرا اصرار دارند آن را عادی جلوه بدهند؟ با افتخار آمادگی دارم همه نامه‌هایی را که در همه موارد و چالش‌ها زده‌ام، منتشر کنم. مگر می‌شود به مردم دروغ گفت؟»

اخبار مرتبط:
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی  I ببینید
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی I ببینید

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال پورتو با درخشش طارمی ویتوریا گیمارش را شکست داد و فینالیست شد.

مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به  ۴ بازیکن پرسپولیسی
مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به ۴ بازیکن پرسپولیسی

لیگ برتر در اوج حساسیت است ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد
پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد

سازمان خصوصی‌سازی از حذف پسوند «ایران» در نام رسمی باشگاه استقلال خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است