کد خبر : 203423
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - 10:18
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

یک باند ضد امنیتی در خوزستان منهدم شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات در عملیات پیچیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.

یک باند ضد امنیتی در خوزستان منهدم شد

به گزارش سایت خبری مدارابه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان و استان اصفهان با تسلط اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مهمات جنگی از شهرستان “بانه” استان کردستان با هدف ایجاد ناامنی به استان خوزستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با طرح‌ریزی عملیاتی دقیق و انجام اقدامات خاص پلیسی در عملیاتی پیچیده اعضای باند چهار نفره قاچاق سلاح و مهمات را با دو دستگاه خودرو که موتور آن‌ها تقویت شده بود، در ورودی شهرستان اندیمشک شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۱ هزار و ۶۰۰ فشنگ کلت، ۷ هزار و ۲۰۰ فشنگ کلاش، دو دستگاه بی‌سیم دستی، مقدار زیادی میخ پرچ و وسایل مقابله با تعقیب و گریز ماموران پلیس کشف شد.

سردار صالحی بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح‌ و مهمات که زمینه‌ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می‌شوند تأکید کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است