کد خبر : 203386
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - 18:05
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید: برخی آزادی را در هوس می‌بینند

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فعالیت در نیروهای نظامی و انتظامی بسیار بزرگ و سخت است و دشمن با دروغ‌سازی‌های پیاپی سعی دارد موضوع و جریان اصلی ماجراهای اخیر را تغییر داده و وارونه جلوه دهد.

قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید: برخی آزادی را در هوس می‌بینند

به گزارش سایت خبری مدارا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در بهشت رضا (ع) مشهد برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی هر هفته در راه تامین امنیت ایران اسلامی شهیدی تقدیم می‌کند و مسیر شهادت در این نیرو همچنان باز است و هنوز شاهد شهادت افرادی از این محافظان جان، مال و ناموس مردم هستیم.

وی گفت: مشکلات و کشمکش‌های امروز جامعه جهانی، برگرفته از تقابل ۲ گروه است، گروه نخست افتخارشان بندگی خدا و طرف دیگر افتخارشان بردگی هوا و هوس است که آزادی را در هوس می‌بینند، این طرف می‌گوید جامعه باید از منیت آزاد و بنده خدا شود، طرف مقابل معتقد است جامعه باید از خدا و بندگی خدا آزاد شود و بنده خود شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در غرب چنین القا شده که خدایی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد امری شخصی و مربوط به خلوت مردم است و کسی اجازه ندارد خدا را به متن جامعه بیاورد، اما امام خمینی (ره) در مقابل این تفکر و جریان ایستاد و دینی را به مردم عرضه کرد تا جامعه انسانی را بسازد.

قاضی زاده تصریح کرد: حکومت به معنای اجتماعی سازی مردم، یک ارزش است، لبیک ملت ایران به امام راحل (ره) فقط یک “نه” بزرگ به استکبار و استبداد نبود بلکه یک “بله” به روش زندگی جدید اسلامی بود.

وی گفت: پس از انقلاب، تمام کشمکش ما با نظام سلطه بر سر این تقابل گفتمانی و سبک جدید زندگی است و انرژی هسته ای، قدرت ایران در منطقه، برخی موضوعات اقتصادی، موضوع زن، حقوق بشر و غیره، همه بهانه است.

معاون رییس جمهور همچنین بیان داشت: فعالیت در نیروهای انتظامی و نظامی کار بسیار بزرگ و سختی است، دشمن با دروغ سازی های پیاپی سعی دارد موضوع و جریان اصلی را تغییر دهد، به عنوان نمونه اغتشاشات در سیستان و بلوچستان را نگاه کنید، در کل کشورهای جهان، امنیت خط قرمز برای همه است و توهین و تعدی به پلیس در همه جا جرم است.

قاضی زاده با استقبال از بیان مسالمت آمیز اعتراض در جامعه، افزود: اینکه عده‌ای بخواهند به پاسگاه پلیس، که دارای اسلحه است حمله کنند، برای هیچ کشوری قابل پذیرش نیست، اگر اعتراضی از مسیر خود خارج شده و موجب صدمه به جان و مال مردم شود قطعا باید به صورت روشن و قاطع با آن برخورد شود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در این اغتشاشات خیلی انعطاف به خرج داد، گاهی نیروهای یگان امداد بدون سلاح وارد میدان می شوند تا از جان، مال و ناموس مردم محافظت کنند و این نیرو بیش از دیگران آسیب می‌بیند.

معاون رییس جمهور بیان کرد: در هر سازمانی ممکن است اشتباهاتی رخ دهد، اما این بهانه برای برخورد با کلیت کار نیست، اگر امنیت تضعیف شود برای همه آحاد جامعه مشکلات متعدد ایجاد می‌شود.

قاضی زاده با بیان اینکه قوه قضاییه باید واکنش قاطع در برابر اغتشاشات نشان دهد، افزود: نیروی انتظامی جان خود را کف دست گرفته و برای حراست از مردم و این مرز و بوم فدا می‌کند، همه دولت، مجلس، عناصر جمهوری اسلامی قدردان تلاش و زحمات نیروی انتظامی هستند و عموم مردم سپاسگزار فعالیت نیروی انتظامی هستند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است