کد خبر : 203132
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - 09:39
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

سرمربی پورتو: طارمی مثل قبل خوشحال نیست/با سران باشگاه درباره طارمی صحبت کردم

سرمربی تیم پورتو درباره مهاجم ایرانی تیمش صحبت کرد که پایه‌گذار دو گل تیم پرتغالی برابر لورکوزن بود.

سرمربی پورتو: طارمی مثل قبل خوشحال نیست/با سران باشگاه درباره طارمی صحبت کردم

به گزارش سایت خبری مدارا به نقل از رکورد، در چارچوب اولین روز هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب پورتو با دو پاس گل طارمی، ۲ بر صفر بایر لورکوزن را شکست داد. اف سی پورتو هرگز بایر لورکوزن را شکست نداده بود و در این دیدار موفق شد پیروزی را به دست بیاورد.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو بعد از این دیدار گفت: این سه امتیاز برای باشگاه و هواداران ما بسیار مهم بود، ما از همه هواداران برای حمایت تشکر می‌کنیم. پیروزی مهمی برای ما بود که بتوانیم تا آخرین دور لیگ قهرمانان برای صعود از گروه ادامه دهیم. هفته بعد بار دیگر با لورکوزن بازی داریم ولی قبل از آن دیدار یک مسابقه مهم در لیگ داریم که باید جدی بگیریم.

او درباره مهدی طارمی نیز گفت:‌ حس می‌کنم طارمی مثل قبل خوشحال نیست، ولی بهتر است زیاد به این مسائل پرداخته نشود. همه شما می‌دانید که او در بازی قبل برابر براگا بهترین بازیکن زمین بود. او یک تجربه و پختگی دارد که من می‌خواهم شما آن را برجسته کنید. من با سران باشگاه درباره طارمی صحبت کردم. وقتی از بازیکنان تیم‌مان حمایت کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: در این دیدار باید تاکید کنم که برابر تیم قدرتمندی بازی داشتیم و آسان نیست که ۹۰ دقیقه برابر این تیم کنترل بازی را در دست داشته باشید و بتوانید موقعیت گل ایجاد کنید. در نیمه اول مقداری اشتباه در بازی ما وجود داشت، ما ابتکار عمل را به حریف دادیم. در نیمه دوم اصلاحاتی انجام شد که برای نیمه دوم اساسی بود. نیمه دوم کاملاً مال ما بود و دو گل زدیم.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است