کد خبر : 203081
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - 18:22
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

بهداشت آب اهواز همچنان استاندارد نیست

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: همچنان وضعیت بهداشت آب به ویژه در برخی از روستاها و محلات کم برخوردار اهواز به حد استاندارد نرسیده است.

بهداشت آب اهواز همچنان استاندارد نیست

دکتر شایسته شمی‌پور با اشاره به قرار داشتن خوزستان در پیک دوم التور، در خصوص وضعیت بهداشت آب اظهار کرد: ماهانه جلسات شورای سلامت با اولویت پیشگیری از التور برگزار می‌شود و با اقدامات انجام شده میزان مطلوبیت کلر باقی مانده و کدورت آب نسبت به سال گذشته بهتر شده اما هنوز جای کار وجود دارد.

وی افزود: همچنان وضعیت بهداشت آب به ویژه در برخی از روستاها و محلات کم برخوردار اهواز به حد استاندارد نرسیده است.

دبیر شورای سلامت اهواز تصریح کرد: جای کار برای تامین آب بهداشتی و دفع بهداشتی فاضلاب بسیار زیاد است و باید همه تلاش کنند تا این مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به وضعیت بالازدگی‌های فاضلاب در اهواز گفت: با توجه به مشکلات شبکه فاضلاب، شرایط سخت است و هر چند همکاری آبفا در رفع مشکلات بهتر شده اما هنوز به هدف صددرصدی نرسیده‌ایم. سخت‌گیری بیشتری در خصوص آهک‌پاشی و لایروبی جوی‌های رو باز انجام شده و عملکرد در این زمینه تقریبا به ۶۰ درصد رسیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است