کد خبر : 202994
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - 13:18
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: کمیسیون اجتماعی درباره مهسا امینی جلسه ندارد

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فوت مهسا امینی می‌گوید: به نظر بنده پلیس باید زودتر فیلم را منتشر می‌کرد چراکه برای هر اتفاق ناگواری که در جامعه اتفاق می‌افتد و افکار عمومی متأثر و اندوهگین می‌شود باید مباحث اقناعی صورت بگیرد.

نماینده مجلس: کمیسیون اجتماعی درباره مهسا امینی جلسه ندارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ولی اسماعیلی، نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ضمن ارزیابی بحث اعتماد عمومی در قضیه مرگ مهسا امینی و اقدام پلیس در این زمینه گفت: به نظر بنده پلیس باید زودتر فیلم را منتشر می‌کرد چراکه برای هر اتفاق ناگواری که در جامعه اتفاق می‌افتد و افکار عمومی متأثر و اندوهگین می‌شود باید مباحث اقناعی صورت بگیرد.

او افزود: شکل‌گیری مباث اقناعی پیرامون اتفاقات جامعه برعهده نهادهایی نظیر صدا و سیما، نیروی انتظامی و ضابطین قوه قضائیه است به این ترتیب که از طریق آنها بتوانیم افکار عمومی را قانع کنیم و اگر کسی هم مقصر باشد اعلام شود. لذا درباره قضیه مرگ مهسا امینی دیر شد و به جامعه بیشتر آسیب وارد شد.

اسماعیلی در مورد ورود کمیسیون اجتماعی به قضیه مرگ مهسا امینی تصریح کرد: با توجه به اینکه قالیباف ماموریت رسیدگی به قضیه مرگ مهسا امینی را به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور داده کمیسیون اجتماعی جلسه‌ای در این مورد ندارد و بنده از جزئیات پرونده اطلاعی ندارم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت رتبه‌بندی معلمان خاطرنشان کرد: درباره رتبه‌ بندی معلمان بحث معلمان مهرآفرین که مشمول قانون رتبه‌بندی نبودند را از وزیر آموزش و پرورش سوال پرسیدیم و گفتیم که این دسته از معلمان هم باید شامل قانون مذکور شوند. همچنین درباره بحث پرداختی‌ها هم اعلام کردند که از شهریورماه پرداخت‌ها شروع شده البته معوقات همگی پرداخت خواهد شد.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه در نهایت معلمان مهرآفرین شامل قانون رتبه‌بندی خواهند شد؟ یادآور شد: وزیر آموزش و پرورش در آخرین بحثی که با ما داشت قول داد که معلمان مهرآفرین شامل قانون رتبه‌ بندی شوند ضمن اینکه کماکان چند سوال از وزیر مطرح است اما اگر بحث به جایی کشیده شود که پرداختی‌ها صورت نگیرد سوالات در دستور کار قرار خواهد گرفت اما وزیر آموزش و پرورش به ما قول داد که قانون رتبه‌بندی انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط:
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مدعی شده است که بازگشت گشت ارشاد قانونی و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد
آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد

محمدحسن آصفری مدعی شد: آقای گروسی همواره از رأفت جمهوری اسلامی سؤاستفاده کرده است. بعد از برجام قرار بود آژانس راستی‌آزمایی کند و اگر ایران به تعهداتش عمل کرده باشد،گزارشی دقیق و صادقانه بدهد اما آژانس در همه این سال‌ها نشان داد که سیاسی‌کاری می‌کند و دیدیم که گزارش‌های مغرضانه‌ای داد.

معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد
معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد

مرحوم حاج آقا مصطفی از حضور در نجف و در کنار برخی از روحانیونی که افکار متحجرانه‌ای داشتند ناراحت بود و به علت حضور برخی از این روحانیون در بیرونی امام، شاید نزدیک ۱۰ سال به بیرونی ایشان نمی‌رفت و با ناراحتی و عصبانیت و با صدای بلند می‌گفت این چه کاری است که در بیرونی می‌نشینند و چای می‌خورند و درباره گوشت و مانند آن حرف می‌زنند؟! اما بیرونی مرحوم آیت‌الله خویی را خیلی قبول داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است