کد خبر : 202812
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - 11:22
دسته‌بندی : بین الملل
چاپ

شمار قربانیان سیل‌های اخیر در پاکستان به ۱۷۰۰ تن نزدیک شد

سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان (NDMA) روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که تعداد قربانیان باران‌های موسمی و سیل های اخیر در این کشور به حدود ۱۶۹۵ نفر رسیده است.

شمار قربانیان سیل‌های اخیر در پاکستان به ۱۷۰۰ تن نزدیک شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ همچنین تعداد مصدومان حوادث مرتبط با سیل نیز در پاکستان به ۱۲ هزار و ۸۶۵ تن رسیده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان، ۶۳۰ کودک و ۳۴۰ زن از جمله جان‌باختگان حوادث جداگانه ناشی از باران یا سیل های اخیر در این کشور هستند.

ایالت سند پاکستان با ۷۵۹ کشته بیشترین آسیب را از سیل های اخیر دیده و پس از آن نیز ایالات بلوچستان و خیبر پختونخوا هرکدام به ترتیب ۳۳۶ و ۳۰۷ کشته را گزارش کرده اند.

بر اساس این گزارش، دو میلیون و ۴۵ هزار و ۳۴۹ خانه در مناطق مختلف پاکستان تخریب و یک میلیون و ۱۶۲ هزار و ۱۲۲ راس دام نیز تلف شده اند.

همچنین به گفته مقامات پاکستان، حدود ۳۳ میلیون و ۴۶ هزار و ۳۲۹ نفر و ۸۴ منطقه در این کشور نیز تحت تاثیر سیل قرار گرفته اند. بنابر اطلاعات منتشر شده در این گزارش، ۴۴۰ پل نیز در حوادث ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیل های اخیر در پاکستان آسیب دیده است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، عملیات امداد و نجات همچنان در مناطق سیل زده توسط سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان، سایر سازمان های دولتی، داوطلبان و سازمان های غیر دولتی جریان دارد.

اخبار مرتبط:
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

حوثی‌ها برای عربستان خط و نشان کشیدند
حوثی‌ها برای عربستان خط و نشان کشیدند

«محمد علی الحوثی» از اعضای شورای عالی سیاسی یمن به عربستان سعودی درباره هرگونه همکاری با آمریکا در حمله به خاک یمن هشدار داد. وی گفت: «پیامی برای عربستان سعودی ارسال کرده‌ایم با این مضمون که اگر به هواپیماهای آمریکایی اجازه بدهد از خاکش یا حریم هوایی‌اش برای تجاوز به یمن استفاده کنند، آن‌ها نیز هدف ما خواهند بود.»

زلنسکی پاسخ اتهام پوتین را داد
زلنسکی پاسخ اتهام پوتین را داد

ولودیمیر رئیس جمهوری اوکراین به اظهارات همتای روس خود درباره حمله تروریستی در مسکو واکنش نشان داد.رئیس جمهوری اوکراین گفت که پوتین «بجای توجه و پرداختن به شهروندان روسیه یک روز ساکت ماند و به این فکر کرد که چگونه اوکراین را [به این ماجرا] بکشاند. همه چیز کاملا قابل پیش‌بینی بود.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است